וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובד ארומה ניסה לרצוח את מנהל המשמרת

גלעד גרוסמן

10.9.2013 / 9:50

ראמי סלאמה בן ה-21 מקלנסווה נאשם כי בעקבות ויכוח שהתפתח בינו לבין מנהל המשמרת בסניף רשת בתי הקפה בכוכב יאיר, הוא עקב אחריו ודקר אותו חמש פעמים עם סכין

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד צעיר מקלנסווה, עובד רשת בתי הקפה "ארומה", בגין ניסיון רצח של מנהל משמרת בסניף שבו הוא עובד בכוכב יאיר. העובד, ראמי סלאמה בן ה-21, נאשם כי ניסה לרצוח את המנהל בעקבות ויכוח בין השניים במקום העבודה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רעות אבירי מפרקליטות מחוז המרכז, העובד עקב אחר המנהל ודקר אותו חמש פעמים באמצעות סכין באורך של כ-25 סנטימטר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של סלאמה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אין זו הפעם הראשונה שסכסוך בין עובדים ברשת "ארומה" מוביל לניסיון של עובד לפגוע בעובד אחר. לפני כארבעה חודשים, נעצר עובד מטבח בסניף הרשת בגבעת שמואל, עודאי סואעד בן 20 תושב כמאנה שבצפון, בחשד שהרעיל קופאית שעובדת עמו, לאחר שזו העירה לו שהוא עובד לאט מדי. על פי החשד, הוא שפך חומר רעיל, ככל הנראה ממיס שומנים, לתוך סלט שהכין לה, וזו נזקקה לטיפול רפואי. במהלך החקירה, קשר עצמו החשוד למעשים אך ציין שעשה זאת בטעות ובתום לב, ולא מתוך יצר נקמנות.

לקריאה נוספת:
חקירה פלילית נגד ארומה תל אביב בחשד להרעלת ציפורים
חשד: עובד מטבח בארומה הרעיל אוכל של עובדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully