וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה פלילית נגד ארומה תל אביב בחשד להרעלת ציפורים

בעקבות טענתה של הצעירה עדי ברמן כי ציפורים הורעלו בסניף ארומה בתל אביב הורה השר להגנת הסביבה עמיר פרץ לבחון את הנושא. "המשטרה הירוקה תחל בקרוב בחקירה"

צילום: עדי ברמן, עריכה: טל רזניק

השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ, הורה היום (שני) לפתוח בחקירה פלילית בעקבות הטענות כי ציפורי דרור הורעלו בסניף "ארומה תל אביב" ברחוב הברזל בעיר. בהודעת המשרד נכתב כי אנשי המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה יחקרו בהקדם את הטענות, שהועלו לראשונה על ידי הצעירה עדי ברמן, שהבחינה בציפורים גוססות מחוץ לבית הקפה.

אתמול העלתה ברמן, תושבת רמת גן בת 22, לעמוד הפייסבוק שלה תמונה של ציפורים גוססות, וכתבה כי אחד מעובדי בית הקפה טען בפניה שהמעסיק שלו פיזר רעל בין השולחנות, כדי למנוע מבעלי הכנף להיכנס לסניף ולאכול מהמאפים המונחים במדפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכה לאלפי שיתופים. הפוסט שהעלתה ברמן לפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יצאתי לשולחנות בחוץ ונדהמתי לגלות עשרות ציפורים על הרצפה, לא מסוגלות לעוף, חלקן לא מסוגלות עוד ללכת, ואף כאלו שלא מצליחות לעמוד, גוססות למוות לאיטן", כתבה הצעירה בפוסט שהעלתה בפייסבוק, אשר זכה לשיתופים רבים ולתגובות נזעמות נגד הרשת. בעקבות הפרסום ב"ארומה תל אביב" הביעו זעזוע מהמקרה וציינו כי הרשת "רואה בחומרה רבה כל מקרה שבו קיים חשש לפגיעה בבעלי חיים מכל סוג".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ארומה תל אביב: "נבצע חקירה יסודית"

ברמן סיפרה לוואלה! חדשות כי הבחינה שלשום בציפור ששכבה על המדרכה מחוץ לסניף. היא ניגשה אל הציפור והרימה אותה. כשהבינה כי בעל הכנף לא מסוגל לעוף, היא החליטה לקחת אותו לביתה ולטפל בו. "ניגשתי לסניף כדי לבקש שקית נייר לציפור, והמוכר אמר לי שזו לא הציפור היחידה", אמרה. ברמן יצאה מהסניף ולטענתה הבחינה בציפורים נוספות המוטלות על המדרכה. הצעירה אף תיעדה זאת בסרטון וידאו באמצעות הטלפון הסלולרי שלה. "זה היה מראה עצוב ומזעזע", אמרה ברמן והביעה חשש כי בעלי חיים אחרים, או ילדים קטנים, עלולים לבוא במגע עם פירורי הלחם המורעלים, לטענתה.

מארומה תל אביב נמסר בתגובה: "הרשת תבצע חקירה יסודית מול הזכיין והקבלן ותפעל בהתאם לממצאים, לרבות באמצעות נקיטת הליכים משפטיים והגשת תלונה למשטרת ישראל".

לקריאה נוספת:
לקוחה ב"ארומה תל אביב": הרעילו ציפורים ליד הסניף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully