וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד האתיופי שהותקף על ידי צבו?ע שב לביתו

קובי מנדל

9.9.2013 / 21:21

עבדול ראזק בן השמונה הוטס לישראל לפני כחודשיים כשהוא במצב קשה עקב תקיפה של חיית הטרף. רופאי בית החולים בנהריה הצליחו לשקם את מצבו: "כל אדם הזקוק לסיוע יקבל אותו"

הילד האתיופי שהותקף על ידי צבוע בארצו והובהל לטיפול רפואי בישראל שב בסוף השבוע לחיק משפחתו בתום חודשיים בהם היה מאושפז בבית החולים בנהריה. עבדול ראזק בן השמונה הוטס לישראל בתחילת חודש יולי יחד עם אביו כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון ובראשו מתקיפת חיית הטרף במבצע משולב של עמותת ידידי בית החולים בנהריה, משרד החוץ, שגרירות ישראל באדיס אבבה וארגון הג'וינט.

במהלך הטיפול, עבר ראזק השתלת עור על חלק נרחב מהקרקפת במחלקת הפלסטיקה בבית החולים וניתוחים קוסמטיים בעין ואוזן ימין. עינו הימנית של הילד אבדה בגלל התקיפה ובהמשך נזקק גם לניתוח בבית הבליעה. במהלך אשפוזו שהה הילד במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, מחלקת פלסטיקה ומחלקת א.א.ג וניתוחי ראש וצוואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ראזק, אביו וד"ר ברהום/מערכת וואלה, צילום מסך

במרכז הרפואי נהריה נערכה לראזק מסיבת פרידה בהשתתפות מנכ"ל המרכז, ד"ר מסעד ברהום ורבים מאנשי הצוות שטיפלו בו כולל מנהלי מחלקות, רופאים, אחיות והצוות הסיעודי. אביו של הילד, עלאווי מוהי הודה לצוות המרכז הרפואי וציין כי ישראל היתה המדינה היחידה שהסכימה לקבל את בנו לטיפול הרפואי שבסופו של דבר הציל את חייו.

"בשבילנו מי שעובר את שערי בית החולים הוא אדם הזקוק לסיוע ולא משנה אם הוא יהודי, מסולמי, נוצרי או דרוזי", מסר מנהל הית החולים ד"ר ברהום, "אני גאה בצוות המרכז הרפואי שנרתם לסייע ומודה לקהילה שלנו שחיבקה את עבדול ראזק ואביו לאורך כל התקופה עד ששבו הביתה לאתיופיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully