וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר בודק תקינות מעורבות מקורבו של לפיד באוצר

הבדיקה מתמקדת במעורבותו של הלל קוברינסקי, חבר הוועדה המייעצת לשר האוצר שעמד בראש קמפיין הבחירות של יש עתיד, בהחלטות המתקבלות במשרד. לשכת לפיד: "לא ידוע על בדיקה"

מבקר המדינה, יוסף שפירא, פתח בבדיקה בעקבות תלונות שהגיעו למשרדו בגין מעורבות לכאורה שאינה תקינה של מקורבו של יאיר לפיד בהחלטות המתקבלות במשרד האוצר שבראשו עומד לפיד. בערוץ 2 דווח אמש (שני) כי המקורב הוא הלל קוברינסקי, שעמד בראש הקמפיין של מפלגת יש עתיד בבחירות האחרונות. כפי שנהוג עם כל תלונה המתקבלת, הדגישו במשרד מבקר המדינה, נפתחה בדיקה בנושא.

מלשכת לפיד נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על בדיקה כלשהי. תת-אלוף (מיל') הלל קוברינסקי הוא חבר בוועדה המייעצת לשר האוצר, מינוי אשר אושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה ונציבות שירות המדינה".

צוות המו"מ הקואליציוני של יש עתיד תא"ל הלל קוברינסקי, אורי שני ודני וסלי- המתווכים, ינואר 2013. דרור עינב
קוברינסקי/דרור עינב

לפני כחודש וחצי דיווח "גלובס" כי משרד האוצר העניק סיוע חריג בסכום של 1.5 מיליון שקל למבשלות הבירה הקטנות, שבין בעליהן של הגדולה שבהן – מבשלת אלכסנדר - נמנים גם קוברינסקי ואיש הפרסום שלו, יורם באומן. המענק החריג ניתן למבשלות הבירה הקטנות כפיצוי, כשבוע ימים בלבד לאחר הטלת המס עליהן. על פי הדיווח, להחלטה להעביר את הסכום קדמה פגישה לילית בין אורי שגיא, שותפם של קוברינסקי ובאומן, המייצג את יצרני הבירה הקטנים - לבין סגנו של לפיד, סגן שר האוצר מיקי לוי.

לקריאה נוספת
האוצר סייע למבשלות הבירה - גם לזו של יועצי לפיד
גיבור הבחירות הסודי: האיש שפיצח את הדי-אן-איי הישראלי
דירוג פורבס: הפוליטיקאים העשירים בישראל

(עדכון ראשון: 20:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully