וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצב שחשוד בעבירות מין יעיד במשפט נאשם בהטרדה

שלמה פוקס נאשם שהטריד חיילת שישבה ליד אברכים באוטובוס, ומבקש לזמן את ניצב בדימוס ניסו שחם. לטענתו, ההחלטה "של שחם" להשאירו במעצר כיממה - "שערורייתית"

מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב בדימוס ניסו שחם, שנחשד בביצוע עבירות מין בשוטרות שעבדו תחתיו, יעיד במשפטו של מדיר נשים שנאשם בהטרדה מינית: לוואלה! חדשות נודע כי בימים האחרונים שלמה פוקס, הנאשם שהטריד את החיילת דורון מטלון כשקרא לעברה קריאות כגון "שיקסע", הגיש בקשה לזמן את שחם כעד הגנה בתיק שצפוי להיפתח בעוד שלושה ימים. פוקס, שנעצר על ידי משטרת ירושלים בחשד להטרדה מינית, טוען שנאמרו "זוטי דברים" ומבקש "הגנה מן הצדק".

לדבריו, רשויות האכיפה פעלו "בצורה שערורייתית" והחליטו להשאירו במעצר במשך יממה - בהוראת שחם. לפי הבקשה, שהגיש בא כוחו של פוקס, עו"ד ניק קאופמן, האירוע בגינו נעצר פוקס לא רק שלא פגע במטלון, אלא שקידם את קריירת הדוגמנות שלה, שכן, לטענתו, חתמה על חוזה בסוכנות דוגמנות מפורסמת. "מחד גיסא, הופרו כל זכויותיו הבסיסיות של הנאשם בצורה גסה, מאידך, לפי הדיווחים בתקשורת, חתמה המתלוננת על חוזה עם סוכנות דוגמניות בינלאומית", נכתב בבקשה. באם יתייצב לדוכן העדים, כפי הנראה שחם ייאלץ לענות על שאלות קשות בדבר ההגיון העומד מאחורי העמדה לדין בגין עבירת מין מצד פוקס.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, שנמצא בחופה בחשד שקיים יחסים עם שוטרות שעבדו תחתיו. עומר מירון
ייאלץ להתמודד עם שאלות לא קלות על הדוכן. שחם/עומר מירון

האירוע התרחש בשיא המחאה נגד הדרת נשים בדצמבר 2011. באותה העת, עלתה מטלון לקו 49א - קו מהדרין של אגד, מירושלים לבסיס שבו שירתה. מטלון סירבה לדרישתו של פוקס לעבור לחלק האחורי של האוטובוס בעת שהתקדמה לעבר מושב הנהג. לפי האישומים, פוקס קילל אותה וקרא לעברה "פרוצה, שיקסע. אין לך כבוד, את עומדת בין אברכים, זו בושה". מטלון פרצה בבכי ובאוטובוס החלה מהומה שהסתיימה בהגעת המשטרה. פוקס נעצר, ובתוך זמן קצר גובש נגדו כתב אישום בידי המשטרה בגין הטרדה מינית. המקרה, המעצר ובעיקר סעיף האישום, עוררו את זעמו של הציבור החרדי, ונטען כי מטלון גרמה לתקרית רק על מנת לזכות בתהילה.

כאמור, קאופמן דורש לזכותו מכוח הגנה מן הצדק, זאת כיוון שבמעשה שביצעה קידמה את עצמה. יתרה מכך, שחם הוזמן כעד הגנה כיוון שהיה מעורב באופן אישי בהשארתו במעצר של פוקס במשך יממה שלמה, זאת בניגוד לעמדה המשפטית שהוצגה לדרג הבכיר במשטרה. בסביבת ההגנה ציינו עוד כי שחם ייאלץ לענות על שאלות קשות במהלך הדיון, בעיקר כיוון שהוא עצמו נחשד בעבירות מין בתיק שטרם הסתיים.

עוד בנושא
החיילת שהותקפה על ידי חרדי: "הורסים את הדת שלנו"
החרדי שצעק "פרוצה" לחיילת: "לעולם לא אסלח לה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully