וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר מעל החוק? חולדאי תועד חונה במקום אסור

לי בן שי

8.9.2013 / 14:43

ניצן הורוביץ המתמודד על ראשות עיריית תל אביב פרסם בפייסבוק את תמונת רכב ראש העיר, שחנה בניגוד לחוק: "זלזול בתושבים". לשכת חולדאי: הנהג הורידו ברמזור והמשיך בנסיעתו

מצוקת החנייה בתל אביב – גרסת ראש העיר: חבר הכנסת ניצן הורוביץ המתמודד לראשות עיריית תל אביב מטעם מרצ פרסם היום (ראשון) בצהריים בעמוד הפייסבוק שלו תמונה של מכוניתו של ראש העיר, רון חולדאי, החונה באדום לבן.

"זו מכוניתו של ראש העיר רון חולדאי. מספר 2444712. וכן, היא עומדת באדום-לבן", כתב הורוביץ בתיאור התמונה. "זה קרה הבוקר, בשעה 11:00, ברחוב אד"ם הכהן במרכז העיר. ראש העיר, שאגב יש לו חניה שמורה בבניין העירייה 300 מטר משם, והנהג שלו, יצאו מהאוטו והלכו לעיסוקיהם, והמכונית נשארה לחנות בבטחה במקום האסור". לטענתו של הורוביץ, הוא קיבל את התמונה מעוברת אורח שראתה את חולדאי ונהגו יוצאים מכלי הרכב.

"דיברתי איתה לפני כמה דקות, וכאילו שמעתי את עצמי ואת המוני התושבים שמתמודדים עם סיוט החנייה בעיר: 'הרי הפקחים שלו לא מחכים רגע לפני שהם נותנים לנו דוח, אי אפשר אפילו לדבר איתם, אבל במכונית שלו לא נגעו. מה שקרה פה זה שיא החוצפה'", כתב הורוביץ. "בעיני, זה הרבה יותר מחוצפה. זה סמל לאטימות ולזלזול של ראש העיר הזה בתושבים ובחוק שהוא עצמו מופקד עליו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה גרפה מאות לייקים ושיתופים תוך זמן קצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוך פחות משעה גרפה התמונה 650 לייקים ומאות שיתופים. גולשת אחת כתבה בתגובה: "זה לא צריך לעבור בשתיקה, שישלם מכיסו דוח שמגיע לו. זה שהוא ראש עיר לא מקנה זכות עבירה על החוק". גולש אחר כתב: "הדבר גרוע מחוצפה וזלזול בתושבים. זה חוסר דוגמא אישית, אולי כדאי לגרור לו את האוטו בגרר פרטי (... ) התושבים בעיר ישמחו בוודאות".

מלשכתו של רון חולדאי נמסר בתגובה: "הנהג של ראש העירייה הורידו ברמזור והמשיך בנסיעתו".

תגובת מטה חולדאי: "זוהי תמונה סטאטית שמסלפת את המציאות. הנהג של ראש העירייה הורידו והמשיך בנסיעה. חבל שקמפיין פוליטי כושל מנוהל על גבו של עובד עירייה מסור ושומר חוק. הנהג לא יצא ולא עזב את הרכב ולכן אין דרך אחרת לתאר את הטענה מלבד שקרית".

עוד על המירוץ לראשות עיריית תל אביב:
הורוביץ: ”חולדאי מגרש את התל אביבים מתל אביב"
חולדאי על סגירת עסקים בשבת: חוק העזר ייבחן מחדש
העבודה החליטה: מריצים רשימה בנפרד מחולדאי

לפניות לכתבת: leebenshay@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully