וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ: "חולדאי מגרש את התל אביבים מתל אביב"

המועמד לראשות העיר תל אביב-יפו אמר כי אם ייבחר ידאג לבנות אלפי יחידות דיור בנות-השגה. לדבריו, תכניות לבניית מגדלים בקו החוף ייפתחו לדיון מחודש גם אם יידרש מאבק

ח"כ ניצן הורוביץ, המועמד לראשות העיר תל אביב-יפו, הציג היום (ראשון) את המצע שלו בנושא הדיור בעיר, והבטיח לבנות אלפי יחידות בנות-השגה ברחבי העיר - אם ייבחר. במסיבת עיתונאים שקיים במטה הבחירות שלו בכיכר רבין, הדגיש ח"כ הורוביץ כי נושא הדיור הוא אחד המרכזיים בהם יעסוק.

לדבריו, רוב הקרקע בעיר היא בבעלות ציבורית, וחלק ניכר ממנה (25%) הוא בבעלות ישירה של העירייה עצמה. לכן, יש לעירייה את "מלוא הכלים ליצירת פתרונות דיור אמיתיים בעיר". "כראש עיר אבנה אלפי יחידות דירות בנות-השגה, מטעם העירייה, בעיקר לשכירות לטווח ארוך, אשר גם יאפשרו לתושבים לשלם שכר דירה שפוי, וגם יהוו מקור הכנסה מניב לעירייה. זהו מצב שמטיב עם כולם, לעומת המצב הנוכחי שבו גם התושבים וגם העירייה מפסידים, ורק קומץ של כרישי נדל"ן מרוויחים".

בנוסף, הבטיח הורוביץ שכראש עיר לא יאשר בניית רבי-קומות בקו החוף. "תכניות למגדלים חדשים, שיחסמו את הים וייצרו חומת הפרדה בין הים לבין העיר, פוגעות בעיר ומהוות פשע מוסרי נגד העיר", אמר והוסיף: "תכניות מהסוג הזה ייפתחו מחדש וישונו. גם אם הדבר יחייב מאבק מול היזם. לא ייתכן שתוכנית שאושרה לפני 35 שנה תבוצע היום ללא כל שינוי ותהיה בבחינת 'כזה ראה וקדש'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדלים על קו החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתייחסותו להסדר שבין עיריית תל אביב לבין בעלי הדולפינריום, אמר כי "במקום לטפל במפגע בדרך ציבורית וראויה, העירייה העניקה הטבות עתק ליזם, והתוצאה תהיה חסימת הים בחומת הפרדה. גם את התוכנית הזו אעצור בכל הכלים שיעמדו לרשותי, אין סיכוי שהדבר המופקר הזה יקרום עור וגידים".

לדברי ח"כ הורוביץ, העיקרון הבסיסי שמנחה את מצע הדיור שהציג, הוא "הגישה שעיריית תל אביב-יפו צריכה לפעול למען תושבי העיר ולהשתמש בנכסי הציבור למען הציבור. זאת בניגוד לגישה של רון חולדאי שבהתנהלותו מגרש את התל אביבים מתל אביב כי הדיור אינו שפוי". לדבריו, "העירייה צריכה להתוות מדיניות אקטיבית של שימוש בכלי התכנון והנדל"ן העירוניים לטובת האינטרס הציבורי ולא לטובת קומץ מקורבים ובעלי עניין".

ממטה הבחירות של ראש העיר המכהן רון חולדאי נמסר: "חבר הכנסת הורוביץ מזלזל באינטילגנציה של תושבי תל אביב-יפו וממשיך לזרות חול בעיניהם. כמי שלא ביצע וניהל פרויקט בחייו, מוטב שלא יחלק הבטחות סרק שהקשר ביניהן למציאות לא קיים. חלק מה'רעיונות' של הורוביץ הם תכניות קיימות שהעירייה כבר מבצעת בפועל והאחרים אינם ריאליים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully