וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 צעירים נעלמו בכינרת ונמצאו אחרי 5 שעות

שלומי גבאי

7.9.2013 / 0:05

שני צעירים בני 24 וצעירה בת 18, תושבי המרכז, יצאו ברכיבה על אופנוע ים מחוף התכלת - אולם משלא שבו, הודיעו קרוביהם על ההיעדרות. הם אותרו כ-4 ק"מ מהחוף כשהם במצב טוב

סוף טוב: שני צעירים בני 24 וצעירה בת 18, תושבי תל אביב, שנעדרו מאז שעות אחר הצהריים אתמול (שישי) בכינרת - אחרי שיצאו לרכיבה על אופנוע ים, אותרו בלב הימה כשהם במצב טוב.

הסיפור החל סמוך לשעה 17:00 כשהשלושה יצאו לרכיבה על גבי אופנוע הים מחוף התכלת שביציאה הצפונית מטבריה. אחרי כמה שעות, משבוששו לחזור, הודיעו קרובי משפחתם על היעדרותם. כוחות גדולים של משטרה, בסיוע מסוק החלו תרים את האזור בו נראו לאחרונה שלושת הצעירים. סמוך לשעה 22:00, כחלק מהחיפושים, נורו פצצות תאורה במרכז הכינרת על ידי שלוש סירות שהשתתפו במבצע.

שוטרי השיטור הימי הצליחו לזהות את הרוכבים כארבעה קילומטרים מחופי הכינרת. למרות השעות שנקפו, כך נמסר, הם אותרו במצב טוב כשהם בריאים ושלמים. עם זאת, האופנוע עליו הם רכבו שקע. הם הועברו לרציף מול החוף השקט על מנת להמשיך את תחקורם.

אתמול בשעות הבוקר נמשה גבר כבן 40 מהמים בחוף השקמים שבכינרת על ידי אזרחים שהבחינו בו כשהוא טובע. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני. לאחר פעולות החייאה הוא פונה באורח אנוש לבית החולים פוריה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

לקריאה נוספת:
נפל מ”בננה” בכינרת - ונפגע מפרופלור של סירת מנוע
אלפי סרדינים נמצאו מתים - הרוחצים בכינרת ברחו

(עדכון ראשון: 21:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully