וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בדבורייה: מתה הנערה שנפצעה אנושות מהירי

קובי מנדל

4.9.2013 / 1:31

אמאני נג'אר בת ה-15 היא הקורבן האחרון של מסע הרצח של אביה, שירה למוות גם באמה, בשתי אחיותיה ובגבר נוסף. היא נאבקה על חייה בבית החולים אולם לא שרדה את הפציעה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

(הלוויית הנרצחים בדבורייה, שלשום)

הקורבן החמישי והאחרון של מסע הרצח בדבורייה: בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע מעט אחרי חצות (רביעי) מותה של אמאני נג'אר בת ה-15 שנורתה על ידי אביה במסע ההרג שאירע בכפר הצפוני ביום ראשון, שבמסגרתו רצח בשיר נג'אר, בן 48, את גרושתו זוהיירה ג'יג'יני, את שתי בנותיהם, בנות 16 וחמש ובגבר נוסף בן 55, ואז התאבד. הנערה נפצעה באורח אנוש והייתה מאושפזת בימים האחרונים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם כאמור, היא לא שרדה את הפציעה.

אמאני יוסף נג'אר ואחותה מאדלין שנרצחו על ידי אביהן במסע הרצח בדבורייה. ספטמבר 2013. שלומי גבאי
אמאני נגא'ר ואחותה מדאלין, שנרצחו על ידי אביהן בדבורייה/שלומי גבאי

שלשום הובאו למנוחות בדבורייה ארבעת קורבנות הרצח, בהשתתפותם של אלפי בני אדם. בני המשפחה דרשו שלא לקיים הלוויה לנג'אר. בכפר הוקמה סוכת אבלים גדולה, וקרובי משפחה וחברים הגיעו למקום. "משפחה שלמה נמחקה בגלל מעשה של קנאה מטורפת", אמר אחד האבלים.

שכנה של המשפחה הוסיפה: "במגזר הערבי סופן של הרבה נשים יכול להיות דומה, המדינה לא משקיעה משאבים במניעת האלימות כלפי נשים". קרובת משפחה של הגרושה ג'יג'יני מתחה ביקורת על טיפול המדינה בנושא האלימות כלפי נשים במגזר הערבי. "אם מקרה כזה היה קורה בתל אביב, כל הממשלה הייתה מתעסקת בסיפור הזה", טענה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בדבורייה, ביום ראשון בבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחיה של ג'יג'יני סיפר כי בני הזוג התגרשו לפני שנתיים, ומאז נג'אר נהג לעקוב אחר אחותו ולהטריד אותה. "הוא כל הזמן היה הולך אחריה ומצלם אותה בכל מיני מקומות", סיפר. לטענתו, נג'אר נהג הוא אף השמיע טענות קשות בנוגע לחוסר ההתערבות של גורמי אכיפת החוק בפרשה. "הוא היה מאיים עליה", אמר, "המשטרה ידעה על זה ולא עשתה שום דבר. אמרתי לה שאי אפשר לסמוך עליו ותראה מה קרה עכשיו", הוסיף.

עוד על הרצח בדבורייה:
מסע רצח בצפון: גבר רצח את גרושתו ובנותיו והתאבד
ההרוגים בדבורייה נטמנו: "כל הכפר משפחה אחת"
דעה / הרצח בדבורייה - תוצאה של הזנחת הרשויות

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully