וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ערוכה לחג: מחסומים ואכיפה מוגברת

3.9.2013 / 22:50

מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרשו בכל הארץ, בדגש על מקומות עם ריכוזי קהל. באגף התנועה הזהירו מפקקים מחר וקראו לציבור לצאת מוקדם לארוחות החג

מערכת וואלה!

המשטרה נערכת לתקופת החגים, שתתחיל מחר (רביעי) עם צאתם של המוני בית ישראל לארוחות ראש השנה ברחבי הארץ. בין היתר תהיה פריסה רחבה של ניידות תנועה בצירים עירוניים ובין-עירוניים, ויוצבו שוטרים במחסומים בכניסות לערים, בריכוזי קהל ובמקומות רגישים. לדבריו של המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, ההיערכות המוגברת תיעשה בכמה שלבים ותתמקד בעיקר בביטחון השוטף. הכוננות תימשך לאורך כל חגי תשרי ובימי חול המועד ותתרכז בפארקים, בגנים הלאומיים, בחופים ובאתרי הבילוי ההמוניים.

על מנת לעמוד באתגר, אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבי משטרה יעבדו בפריסה מלאה. תתבצע פעילות מוגברת בריכוזי קהל כמו שווקים וקניונים, טרמפיאדות ותחנות מרכזיות, ותהיה נוכחות משטרה גלויה וסמויה במקומות התקהלות ובילוי כמו מועדונים, חופי רחצה ופארקים ציבוריים – במיוחד במטרה למנוע מכירת אלכוהול וסמים לקטינים. לאורך כל התקופה, יוגבר הבידוק גם במעברי הגבול הבינלאומיים היבשתיים והימיים.

עומסי תנועה כבדים בכביש 4, נובמבר 2012. שלומי גבאי
עומסים צפויים כבכל שנה/שלומי גבאי

מחסומים ניידים ונייחים כבר הוקמו כדי לאתר שוהים בלתי חוקיים, ומערכי האבטחה והחבלה יערכו ביקורות מקדימות באתרים מרכזיים. בערבי החג יושם דגש גם על בתי הכנסת ואתרי תפילה.

באגף התנועה השלימו את ההכנות לחגים, ולצד הכוונת התנועה בצירים עמוסים ערוכים מאות השוטרים, מתנדבי תנועה ושוטרי סיירת האופנועים הארצית לפעול גם מול נהגים שנוסעים תחת השפעת אלכוהול. ראש האגף, ניצב צ'יקו אדרי, אמר כי בנוסף תבוצע אכיפה ממוקדת כנגד "התנהגות בריונית מסכנת חיים" בכביש ובכלל זה נסיעה בשוליים ונהיגה בזמן דיבור בסלולרי. באגף התנועה ביקשו להזכיר כי כמו בכל שנה בערב ראש השנה, צפויים עומסים בכבישים. "הציבור מתבקש להקדים ולצאת ולא להמתין 'לרגע האחרון'".


לקריאה נוספת:
היכן מוקמו מצלמות התנועה החדשות?
היערכות גם למתקפת סייבר בתשתית החשמל

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully