וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במצולות: מצאו זהב בשווי 350 אלף דולר

חברה קטנה לחיפוש אוצרות הצליחה לאתר את "הפרס הגדול" מול חופי פלורידה: מטבעות זהב ושרשרת בהריסות ספינה ספרדית, שטבעה לפני 300 שנים בסופת הוריקן: "זה חלום שהתגשם"

מצאו אוצר: בני משפחה מפלורידה איתרו מטמון בשווי מוערך של 350 אלף דולרים. הם חילצו מספינה טבועה זהב ותכשיטים, במה שהוגדר על-ידם כ"חלום שהתגשם".

התגלית נחשפה אמש (שני). בני המשפחה מסרבים לפרט היכן בדיוק אותר האוצר.

אב המשפחה, ריק שמיט, מחזיק יחד עם בנו אריק בחברה לגילוי אוצרות בשם "בוטי סאבאג'". הוא סיפר למקומון "אורלנדו טריביון" על התגלית המרגשת, שכללה חמישה מטבעות זהב, טבעת זהב ושרשרת זהב באורך של 19 מטרים.

מקור השלל בצי ספינות ספרדי ששקע למצולות מול חופי פלורידה בחודש יולי 1715, אחרי שנקלע להוריקן. בסופה נספו כמעט אלף בני מלחים. עד היום, רבים מחפשים באזור את מזלם באיתור שלל טבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה ממטבעות הזהב שאותרו, מוצגים בטלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה בטח מדהים להיות האדם הראשון שנוגע באוצר בן 300 שנים", סיפר לעיתון ברנט בריזבן, צייד האוצרות שמחזיק בזכויות החיפוש באזור. "האוצרות האלה היו כאן 150 שנה לפני מלחמת האזרחים". בריזבן מעסיק את משפחתו של שמיט כקבלני משנה בחברה, אך גם הוא עצמו איתר לאחרונה שלל גדול: הוא מצא 51 מטבעות זהב, ששווים הוערך בקיץ האחרון ב-250 אלף דולרים.

לפי החוק בפלורידה, המדינה רשאית להציג חמישית מכל מטמון עתיק במוזיאונים. שמיט יתחלק באוצר שמצא עם בריזבן.

צפו בכתבת רשת אן-בי-סי על "אוצר הזהב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully