וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד מזהיר: "תקיפה בשטחנו תצית מלחמה אזורית"

3.9.2013 / 0:34

בראיון ליומון "לה-פיגארו" קרא נשיא סוריה לארצות הברית ולצרפת "להציג הוכחה אחת בודדת" לכך שעשה שימוש בנשק כימי. "מי שתורם לטרוריסטים הוא אויב העם הסורי", הוסיף

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

נשיא סוריה בשאר אסד דחה אמש (שני) את ההאשמות שלפיהן כוחותיו הם האחראים לתקיפה הכימית בפרברי דמשק לפני כשבוע וחצי, ואמר כי תקיפה מערבית בשטח סוריה עלולה להצית "מלחמת אזורית" במזרח התיכון. באשר להתערבות צבאית בארצו מצד צרפת, אמר הנשיא הסורי כי הדבר יביא ל"השלכות שליליות ברורות לאינטרסים הצרפתיים".

לקראת תקיפה בסוריה - כותרות אחרונות
צרפת הציגה ראיות: "אסד טבח בכימי, סכנה לביטחון העולם"
בדרך לתקיפה? "נושאת מטוסים אמריקנית נעה לאזור"
דעה / ההצדקה לתקיפה בסוריה תשמש לתקיפת ישראל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשיא סוריה אסד בפגישה עם בכירים איראנים בדמשק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון ליומון הצרפתי "לה-פיגארו" הוסיף אסד: "אלה שמאשימים אותנו חייבים להראות הוכחות. קראנו לארצות הברית ולצרפת להציג הוכחה אחת בודדת. הנשיאים אובמה והולנד אינם מסוגלים לעשות זאת". עוד אמר אסד כי כל מי ש"תורמים כלכלית וצבאית לחיזוק הטרוריסטים הם אויביו של העם הסורי. אם המדיניות הצרפתית עוינת לעם הסורי, היא תהיה האויב שלהם". הראיון המלא עם אסד יפורסם היום.

שלשום אמר נשיא סוריה בפגישה שקיים עם משלחת של בכירים איראנים בדמשק כי ארצו "מסוגלת להתמודד עם כל תוקפנות חיצונית", כך צוטט הנשיא בטלוויזיה הממלכתית. "האיומים האמריקניים להוציא לפועל תקיפה לא יסיטו את סוריה מהעקרונות שלה או מלחימתה בטרור, הנתמך על ידי מדינות שונות באזור ובמערב – בראש ובראשונה ארצות הברית", אמר.

(עדכון ראשון 20:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully