וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה האם שנטשה את התינוקת שלה: "מצוקה אישית"

28.8.2013 / 17:49

המשטרה איתרה אם פלסטינית שככל הנראה נטשה את בתה במוצאי שבת האחרונה בירושלים. היא נלקחה לחקירה, ולאחר מכן תועבר לבדיקה רפואית

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

משטרת ישראל איתרה היום (רביעי) את האם שעל פי החשד נטשה את בתה התינוקת, בת מספר ימים, במוצאי שבת האחרונה ברחוב הנביאים בירושלים. מדובר בפלסטינית בת 30, שעל פי החשד נטשה את הילדה על רקע מצוקה אישית. המשטרה הצליחה להתחקות אחרי האם, ולאחר מגעים עמה היא הסכימה להגיע למחסום בכניסה לירושלים, שם נעצרה. לאחר חקירתה במשטרה היא תועבר לבדיקה רפואית. המשטרה מתכוונת להתייעץ עם הפרקליטות בנוגע להמשך ההליכים מול האם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ננטשה על ידי אמה בגלל "מצוקה אישית". התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבת נמצאה התינוקת כשעליה פתק בערבית ובו נכתב: "זאת התינוקת שלי – שמרו עליה". ילד ששיחק בקרבת מקום הבחין בתינוקת ודיווח על כך להוריו. אלה הזעיקו את המשטרה. היא נמצאה כשחבל הטבור מחובר עדיין לגופה, ובמצב טוב. היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים כשמדדי גופה תקינים. עובדי רווחה של עיריית ירושלים נקראו לטפל בה, וכעבור יומיים היא הועברה למשמורת אצל משפחה זמנית, המפוקחת על ידי מחלקת הרווחה בעיריית ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"למה הניחו אותה דווקא מחוץ לביתנו?"

האדם שעל מפתן ביתו הונחה התינוקת סיפר לוואלה! חדשות כי אשתו פתחה את הדלת של הבית, ראתה את התינוקת ומיד התקשרה למשטרה. "היא התקשרה אליי לעבודה והגעתי מיד הביתה. התינוקת ישנה והיה לה פרצוף מאוד חמוד, והאמת שאין לי מושג למה הניחו אותה דווקא מחוץ לבית שלנו. לדעתנו זו מתנה אבל זו מתנה שאנחנו לא יכולים לשמור עליה. לקחו את התינוקת אל בית החולים ואני מקווה שהיא תהיה בסדר".

פרופ' יעקב ברקון מבית החולים הדסה הר הצופים מסר אמש כי התינוקת הובאה לבית החולים כשהיא ערנית. "מצבה טוב מאוד, היא חיונית ונחמדה. יטפלו בה גורמי רווחה", אמר. "הבדיקות מלמדות שאין בה סימני זיהום וכי היא לא הושארה זמן רב לפני שנמצאה". פרופ' ברקון הוסיף כי ליד התינוקת הושארו חיתולים ובגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully