וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלכד החשוד בשוד מזוין של חנויות תכשיטים במרכז

27.8.2013 / 1:18

ניקולאי רבינוב, שלפי החשד שדד באיומי אקדח את שני מעסיקיו לשעבר - בתל אביב וברמת גן - ופצע אותם, נעצר כשברשותו כלי הנשק. החשוד, שנמלט בתום מעשי השוד, נלקח לחקירה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

(זירת השוד ברמת גן, אמש)

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) את ניקולאי רבינוב, שעל פי החשד שדד אמש באיומי אקדח שתי חנויות תכשיטים שבהן עבד, ברמת גן ובתל אביב, ופצע את בעלי החנויות. החשוד, בן 51, נמלט בתום מעשי השוד ונעצר בגבול בת ים וחולון כשברשותו כלי הנשק. מהמשטרה נמסר כי הוא נלקח לחקירה.

מוקדם יותר פרסמה המשטרה את זהותו של רבינוב ופתחה בסריקות אחריו. המשטרה הזהירה את הציבור כי החשוד מסתובב חמוש ומסוכן, וביקשה מכל מי שמבחין בו לנקוט משנה זהירות ולדווח מיד למוקד 100. יצוין, כי המשטרה אינה נוהגת לפרסם את פרטיהם של חשודים, אלא במקרים חריגים.

על פי החשד, סמוך לשעה 18:00 אמש נכנס החשוד לחנות תכשיטים ברחוב אלנבי בתל אביב בה, כאמור, עבד בעבר. הוא סיפר לבעל החנות כי הוא חולה סופני וביקש לקבל ממנו כסף כדי שיוכל לבקר את אמו ברוסיה. כשבעל החנות סירב, הכה אותו החשוד, ירה באוויר ונמלט עם כמה מאות שקלים ושקית תכשיטים. בעל החנות, בן 62, פונה במצב קל לבית החולים איכילוב בעיר.

חנויות תכשיטים שוד ניקולאי רבינוב. דרור עינב
חנות התכשיטים ברמת גן שנשדדה, אמש/דרור עינב

בשעה 21:00, על פי החשד, נכנס החשוד לחנות תכשיטים נוספת בה עבד ברחוב הרקון ליד הבורסה ברמת גן. הוא ביקש כסף מבעל החנות ומשזה סירב, הוא ירה בו בפלג גופו העליון ונמלט עם תכשיטים ויהלומים. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את בעל החנות, בן 35, במצב בינוני גם כן לבית החולים איכילוב.

(עדכון ראשון: 23:18)

לקריאה נוספת
אישום: שתי נערות ניסו לשדוד נהגת מונית בת 61
במאי: ארבעה הרוגים מירי בבנק בבאר שבע; החשוד התאבד

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully