וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: בן 13 חלם על אמריקה - ונתלה על גלגל מטוס

דניאל איהקינה היה נחוש להימלט מהוריו ו"תפס טרמפ" על מטוס שחשב שממריא לארה"ב. לאחר 35 דקות טיסה נחת, למרבה אכזבתו, בעיר אחרת בניגריה, נעצר והוריו הזועמים בדרך אליו

חלומו של דניאל איהקינה הצעיר לעזוב את חייו בניגריה לטובת ארצות הברית התנפץ, לאחר שהמטוס עליו "תפס טרמפ" ביום שבת האחרון, נחת לאחר 35 דקות בעיר לאגוס. הילד שחשב שהוא עלה על טיסה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, התחבא מתחת לגלגלי המטוס, ולאחר הנחיתה גילה כי לא הצליח אפילו לעזוב את המדינה.

איהקינה בן ה-13 נעצר בשדה התעופה של לאגוס לאחר שהצליח להתחמק מהאבטחה בשדה שבבניין. "דיילי פוסט" ניגריה דיווח כי הוריו כבר יצאו ללאגוס לאסוף את בנם. "הילד סיפר שהוא עבר התעללות וניסה לברוח מהוריו. הוא חשב שהוא היה בדרכו לארה"ב", אמר גורם לאתר המקומי.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה שנוסע על סיפון המטוס הסב את תשומת לב צוות הטיסה טרם ההמראה, שראה ממרחק נער צעיר מתחת למטוס, שנעלם לפתע. הצוות יידע את מגדל הפיקוח, שביצע סריקה נוספת של האזור אך לא מצא דבר יוצא דופן.

בינתיים, המנהל הכללי של רשות שדות תעופה הניגרית, יעקובו דתי, אמר כי אנשי הביטחון שעצרו את הטייל הצעיר הועבר לחקירה של שירות הביטחון הכללי. "לאחר האירוע בבניין, הידקנו עוד יותר את האבטחה כדי להבטיח שמקרים דומים לא ישנו", הוסיף דתי.

  • עוד באותו נושא:
  • ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully