וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב יצחקי: "פועלים בכל החזיתות נגד משפחות הפשע"

ראש אגף החקירות בראיון ראשון מאז נכנס לתפקידו אמר לוואלה! חדשות כי המשטרה מרכזת את כל מאמציה למלחמה נגד הפשע המאורגן: "אנחנו בפוקוס רציני על הארגונים"

"אנחנו בפוקוס רציני על משפחות הפשע, ואתם שומעים כמעט מדי יום על תקיפות שלנו מכל החזיתות נגד מנהלי הארגונים", כך אמר היום (שני) ראש אגף החקירות במשטרה, מני יצחקי, בראיון ראשון בתפקיד לוואלה! חדשות.

כשנשאל יצחקי על דבריו בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב והמרכז, שלפיהם המשטרה קיימה 1,777 האזנות סתר לאזרחים, ענה יצחקי כי ביחס למדינות דמוקרטיות מדובר במספר נמוך. "אנחנו מאזינים לכל מי שעבר על החוק בעבירות של פשע, ובעיקר פשע חמור", אמר יצחקי, וציין כי האזנות נעשו גם לאנשי ציבור.

בדבריו התייחס גם לפרשות שבמרכזן עומדים העיתונאים עמנואל רוזן ושרון גל. ראש אגף החקירות הביע תקוותו כי הסיום בשתי הפרשות יסתיים בהקדם.

בוועידה השתתף גם עורך הדין אבי עמירם שהתייחס לנושא ההאזנות. "ברגע שניצב יצחקי נותן הוראה להקליט, מי שמאזין שומע את כל השיחות ואסור לו לעצור את ההקלטה", הסביר. "ברגע שהוא מאזין ללקוח שלי מדבר איתי, הוא מאזין לשיחה חסויה. הוא יכול להאזין לכל הסיפורים האישיים. ככל שהוא יהיה יותר רם דרג, נקבל יותר עסיסיות. אנחנו לא יודעים מה מידת ההדלפה של המאזין. לדוגמא, מי הפיץ את התמונות של האישה שבותרה והושמה במזוודה". לדבריו, "לכן, הבקרה, עם כל הכבוד, של בית המשפט נותנת את השרביט למשטרה. אחר כך מתחיל שלב הסינון של מה שמועבר לסנגוריה. לכן כולם מואזנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully