וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב תקף את בנו הפעוט ופצע אותו בינוני

קובי מנדל

26.8.2013 / 10:41

לבית החולים בני ציון בחיפה הובהל הפעוט בן ארבעה חודשים הסובל מחבלות. מצבו מוגדר בינוני-קשה. האב, בעל עבר פלילי, הודה בחקירתו כי פגע בבנו, אך טען שלא עשה זאת בכוונה

תושב חיפה בן 31 נעצר הבוקר (שני) בחשד שתקף את בנו התינוק, בן ארבעה חודשים, וגרם לו חבלות. הפעוט הובא לבית החולים בני ציון בעיר, ואושפז במצב קל-בינוני. הבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של האב בבית משפט השלום בחיפה. בחקירתו הודה האב כי אכן פגע בבנו, אך טען שהדבר לא היה במתכוון. לחשוד יש עבר פלילי.

אורטופדיית ילדים - אילוסטרציה. ShutterStock
האב הודה שפגע בבן, אך טען שהדבר לא נעשה במתכוון/ShutterStock

לפני שבועיים הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב קריית גת, בן 32, בגין התעללות בבתה הפעוטה של בת זוגו ובגרימת חבלות קשות בגופה, לאחר שלכאורה הכה אותה בכמה הזדמנויות ושבר את רגלה. בנוסף, הואשם האיש כי ניסה לשבש את החקירה ולהדיח את חברתו למסור עדות שקר.

מכתב האישום עולה כי בשני מקרים שונים הוא הכה את הילדה, בת שנה, והיא נזקקה לאשפוז בגלל חבלות קשות שנגרמו לה. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, האיש הכה את הפעוטה כשנשאר עמה בבית בעת שהאם יצאה לסידורים. על פי כתב האישום הוא גרם לה לחבלת ראש שבגללן היא נזקקה לטיפול רפואי, אושפזה בבית החולים ברזילי באשקלון למשך ארבעה ימים, שבמהלכם גם טופלה במחלקה לטיפול נמרץ.

במקרה השני, לקח הנאשם את הפעוטה לטיול בעיר. במהלך הטיול, ובעוד האיש נמצא לבדו עם התינוקת, הוא הכה אותה, גרם לה לשני שברים ברגלה השמאלית, ולחבלת ראש שכללה חתכים באזור הפה ודימום באוזן. בעקבות כך, הובהלה הילדה שוב לבית החולים, שם רגלה גובסה, והיא אושפזה למשך שבוע. "במעשים אלו, הנאשם, בהיותו בן משפחתה של התינוקת שהינה קטינה חסרת ישע, חבל בה חבלה חמורה שלא כדין", נכתב בכתב האישום.

לקריאה נוספת
אישום: הכה את בתה הפעוטה של בת זוגו ושבר את רגלה
תינוק בן 4 חודשים מת במודיעין, הגורם לא ברור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully