וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד שלושה לילות ברצף ומת - "בגלל פחד מכישלון"

מורה מהתיכון טוען כי הוא סבל מהתקפי חרדה והונע מהפחד מכישלון, חבריו מספרים כי השקיע למעלה מ-40 שעות בהכנת שיעורי בית. כעת נראה שסגנון החיים הוא שהביא למותו הטראגי

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

האם המתמחה שמת לאחר שלושה לילות רצופים של עבודה רצה להגיע להישגיו של אביו? מוריס ארהרדט, מתמחה בסניף לונדון של בנק ההשקעות מריל לינץ', נמצא בשבוע שעבר מת בחדר האמבטיה על ידי שותפו לדירה, לאחר שהתמוטט. חבריו, מכריו ומשפחתו סיפרו כי מדובר בבחור מוכשר והישגי, וכעת נראה כי ההישגיות היא שהכריעה אותו.

ייתכן שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, שכן אביו של מוריס, ד"ר דייטרלה, הוא בעליה של חברת ייעוץ שסיפקה שירותים ללקוחות גדולים. באתר האינטרנט של החברה שובחה רבות חשיבותה של משמעת עצמית והצלחה, ואולי, באופן אירוני, אלו היו הקווים המנחים של הבן המתמחה, שלקח אותם רחוק מדי. "אמרתי לו שעבודה היא לא הכל בחיים, שיש דברים אחרים. הוא היה בחור צעיר ושאפתן מאוד", סיפר מי שהיה המורה לפיזיקה של מוריס בתיכון, ווינפריד שטורם. הוא ציין כי מוריס הונע מהפחד מכישלון, וסבל מהתקפי חרדה תקופתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצאת ולחגוג? אולי בעתיד. מוריס ארהרדט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבריו של מוריס תיארו תמונה דומה. "הוא לא רוצה לצאת ולחגוג בטענה שיהיה לזה זמן בעתיד", אמר אקסל הופמן, חבר ותיק. "עכשיו לעולם לא תהיה לו הזדמנות ליהנות מהחיים". לדברי חבריו, מוריס נהג להשקיע לפחות 40 שעות בהכנת שיעורי בית של שבוע. אך עמוד הפייסבוק שלו, שהספיק להיסגר לאחר מותו, הוכיח כי הקפיד לנהל חיי חברה ולתחזק מאות חברים וירטואליים. עם זאת, המוטו שלו, שאותו כתב בפרופיל, סיפק מושג כלשהו על האישיות ההישגית שלו: "שיפור מתמשך וחתירה למצוינות".

לאחר מותו סירבה הנהלת הבנק בלונדון להתייחס לפרטי המקרה וכן לתנאי ההעסקה של מוריס, שעל פי המסתמן מת מתשישות שנבעה מרצונו לעמוד בדרישות כדי להתקבל לתפקיד קבוע. בהודעה שפורסמה מטעם הבנק נכתב: "כולנו מביעים צער והמומים ממותו הפתאומי".

לקריאה נוספת
מתמחה בבנק עבד שלושה לילות רצופים - ומת

(עדכון ראשון: 22:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully