וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פר זועם תוקף תייר בריטי ופוצע אותו קשה

פיטר מיין בן ה-41 רק רצה לצלם את בעל החיים הקשוח בפסטיבל שהתקיים בספרד. אלא שלפתע התנפל עליו הפר, נגח בו בקרניו והעיף אותו באוויר. האירוע הסתיים בכ-150 תפרים

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

את החופשה הזאת הוא לא ישכח בשנים הקרובות: פיטר מיין, בריטי בן 41 ממחוז קנט, הותקף על ידי פר זועם בשעה שניסה לצלם אותו בפסטיבל "בוס אל-קרק" שנערך בבנידורם שבספרד. הוא נפצע קשה ונזקק לכ-150 תפרים, לאחר שנפגע ברגלו ובכמה אזורים נוספים בגופו. התקרית התרחשה בראשית החודש, ואתמול (חמישי) פורסם סרטון המתעד את האירוע המצמרר.

ספרד: פר זועם תקף תייר בריטי ופצע אותו קשה.
מצבו לא מאפשר את הטסתו לבריטניה. מיין נגרר על ידי הפר

בסרטון שתועד על ידי הנוכחים בפסטיבל נראה הפר, שמשקלו כחצי טון, נוגח במיין בקרניו. כתוצאה מכך נראה מיין מועף באוויר ואז נוחת ונגרר על הקרקע, כאשר בעל החיים הקשוח מסרב להניח לו. ברקע נשמעות צרחות ונראים כמה מהנוכחים כשהם מנסים להסיט את תשומת לבו של הפר, אחד מהם אף משך בזנבו לצורך כך. התקרית המחרידה הסתיימה לבסוף כאשר מיין הועף על גדר הברזל ונגרר למקום מבטחים.

לחופשה הגיע מיין יחד עם אשתו מנדי ובתו החורגת, האנה צ'מברליין. צ'מברליין בת ה-18, שהייתה עדה לאירוע, סיפרו לאתר הבריטי "מטרו": "הוא בדיוק צילם את הפר כשזה קרה. הוא לא חשב שהפר לידו, וכשהבחין בו הוא הסתובב והחל לברוח. לא יכולנו לראות מה קורה, אבל הבנו שזה לא טוב. אני צרחתי". לדבריה, למרבה המזל איבריו הפנימיים ועורקיו של אביה החורג לא נפגעו.

מיין צפוי להישאר בבית החולים בספרד בשבועיים הקרובים, מכיוון שמצבו הרפואי אינו מאפשר את הטסתו בחזרה לארצו. לצד מיטתו שוהה כל העת רעייתו. השניים אף ציינו את יום נישואיהם ה-13 בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully