וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת גרמנייה מתה לאחר תקיפת כריש בהוואי

ז'אנה לוטרופ בת ה-20 איבדה את ידה הימנית בתקיפה שאירעה בשבוע שעבר, וכעת מתה מפצעיה. אמה ואחותה ספדו לה: "היא הייתה אישה יפה וחזקה וכך נזכור אותה תמיד"

ז'אנה לוטרופ, תיירת מגרמניה שאיבדה את ידה לאחר שהותקפה על ידי כריש בהוואי בשבוע שעבר, מתה מפצעיה בבית החולים – כך הודיעה אתמול (חמישי) משפחתה. "ז'אנה נלחמה קשה כדי להישאר בחיים, אך אנו מודיעות בצער שהיא הפסידה במלחמה", נמסר בהודעתן של אמה ואחותה. "ז'אנה הייתה אישה יפה, חזקה וצעירה שתמיד צחקה וכך נזכור אותה תמיד".

לוטרופ הותקפה כאשר צללה במרחק של כ-45 מטרים מהחוף. שניים מחבריה, ששחו בקרבתה, ואדם ששט בקייק העבירו אותה אל החוף כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה הוגדר קריטי. בשלב זה, טרם ברור איזה סוג של כריש תקף את לוטרופ. חוקרים שהופקדו על המקרה אמרו כי גם עדי ראיה שתושאלו לא ראו את בעל החיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אושפזה במצב קריטי לאחר התקיפה. לוטרופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז איבדה את ידה הימנית אושפזה לוטרופ בת ה-20 בבית החולים במאווי, האי השני בגודלו במדינה. "אנו מעריכות את כל התמיכה מקהילת מאווי, כמו גם את התפילות בעולם כולו ובגרמניה", אמרו האם ז'וטה והאחות ג'וליה. "בייחוד, ברצוננו להודות לעובדים הנפלאים ולכולם במרכז הרפואי במאווי".

ארבעה ימים לאחר המקרה, תקף כריש אפור גולש בן 16 בשתי רגליו בפוהויקי ביי, גם כן בהוואי. שתי התקיפות הללו מצטרפות לשלוש תקיפות נוספות שאירעו השנה בידי כרישים, אחת בחודש שעבר ושתיים נוספות באותו יום בחודש פברואר. למרות העלייה במספר התקיפות על ידי כרישים בארצות הברית, שיעור התמותה ממקרים אלה עומד על 2% בלבד.

עוד בנושא
סיפורה של מתקפת הכרישים הנוראה בהיסטוריה
מול המצלמה: לכדו כריש ענק באורך ארבעה מטרים
צפו: צוללן מנשק כריש בפיו - וננשך בשפתיו

(עדכון ראשון: 23:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully