וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צולמה מעניקה מין אוראלי ואושפזה בבית החולים

נערה בת 17 תועדה מעניקה מין אוראלי לשני בחורים במהלך הופעה באירלנד והפכה לבדיחה ברשת. לאחר שלא עמדה בלחץ הנפשי היא אושפזה בבית החולים

צעירה אירית בת 17, שזכתה ברשת לכינוי "slane girl" (נערת סליין) עברה התמוטטות עצבים, אושפזה בבית חולים ומטופלת בכדורי הרגעה, לאחר שצילומים שלה מעניקה מין אוראלי לשני צעירים במהלך הופעה של אמינם שהתקיימה בשבת בטירת סליין באירלנד הפכו לוויראלים והיא עברה מסכת של התעללות ברשת (תופעה שזכתה לכינוי "שיימינג" - השימוש בפלטפורמת הרשתות החברתיות על מנת להוקיע וללעוג באופן פומבי להתנהגויות שנתפסות כפסולות).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות צולמו כאמור במהלך ההופעה והצעירה נראית בהם כשהיא שיכורה, מתגופפת ומתנשקת עם מספר צעירים./מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונות צולמו כאמור במהלך ההופעה והצעירה נראית בהם כשהיא שיכורה, מתגופפת ומתנשקת עם מספר צעירים, כשאחד מהם אף שולח את ידו אל מתחת לחולצה שלה. בתמונה נוספת היא נראית על ברכיה מעניקה מין אוראלי לצעיר כשזה מניף את ידיו בשמחה באוויר, אל מול צופים רבים. בתוך שעות הפכו התמונות לוויראליות, זכו לממים ושלל בדיחות והנערה הפכה לשיחת היום באירלנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתוך שעות הפכו התמונות לוויראליות, זכו לממים ושלל בדיחות והנערה הפכה לשיחת היום באירלנד./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שלא עמדה בלחץ הנפשי היא אושפזה בבית החולים והמשטרה פתחה בחקירת האירועים. לאחר פרסום המקרה בתקשורת צץ סרטון וידאו נוסף מהארוע, שנמחק מיוטיוב לאחר שעה, בו נראית הנערה מוקפת בחבורה של גברים המתעללים בה מילולית בזמן שהיא מתנשקת עם גבר נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מהסברות שעלו היא כי נעשה שימוש בסם אונס והמשטרה לקחה מהצעירה בדיקות דם בכדי לבדוק האם היא סוממה באמצעות המשקה שלה. בנוסף, הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם החלו לנקוט בצעדים בכדי למחוק את התמונות ולחסום את המשתמשים שהפיצו אותן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully