וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עיריית שדרות: "נחסום את בניין העירייה"

רמי שני

21.8.2013 / 3:52

העובדים, שלא קיבלו משכורות זה חצי שנה, נוקטים כבר שבוע עיצומים. ראש העיר, דוד בוסקילה: "לבנו עם העובדים. ועד העובדים צודק בתביעותיו הבסיסיות"

מחריפים את הטון. עובדי עיריית שדרות הודיעו אתמול כי בכוונתם לחסום החל מהבוקר (רביעי) את בניין העירייה ולא לאפשר כניסה אל המבנה, במחאה על אי תשלום שכרם. "כבר עשרה ימים שהתשלום מעוכב. זה כולל תשלום בגין תנאים סוציאליים שלא שולמו ותנאים נוספים", הסביר חבר ועד העובדים, מורדי אליאסי. "בשל כך, הכרזנו על עיצומים בתמיכת ההסתדרות", הסביר. העובדים, שנוקטים עיצומים זה כשבוע בגלל הלנת השכר, אמרו כי זה חצי שנה שעיריית שדרות לא העבירה ל-300 העובדים את תשלומי השכר המגיעים להם לפי החוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העובדים יחסמו את הכניסה לבניין. מודעה שתלו העובדים בבניין העירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גורמים בוועד הובהר להם כי העירייה קיבלה סכום של שני מיליון שקלים עבור תשלום משכורות למורים, לפנסיונרים ולעובדים, אך לפי שעה לא ברור מתי יקבלו העובדים את חלקם. "השירותים העירוניים פועלים באופן מצומצם מאוד", הסביר אליאסי, "אין שירותי חשמל, מים, ביוב ומענה לטלפונים. גם אגף הרווחה בעיצומים".

דוד בוסקילה ראש עיריית שדרות, יולי 2013. דייב בוימוביץ'
ראש העיר שדרות, דוד בוסקילה/דייב בוימוביץ'

תופעה של אי תשלום שכר אינה זרה לעובדי העירייה בשדרות. בעבר היו שנים בהן העובדים לא קיבלו את שכרם במשך חודשים ארוכים והם נאלצו להתקיים מהלוואות. חלקם אף נאלץ למשוך כספים מחסכונות שצברו במהלך השנים. ראש העיר דוד בוסקילה אמר כי הוא מבין את מצוקת העובדים וכי נעשים מאמצים להביא לפתרון הבעיה. "לבנו עם העובדים. ועד העובדים צודק בתביעותיו הבסיסיות ואנו עושים כל מאמץ להבטיח את מה שבאמת חשוב לעובדים. אנו מקווים שהפתרון שהוצע על ידי המשנה למנכ"ל משרד הפנים יפתור את הסוגיה הזו", אמר בוסקילה. "יחד עם זאת שדרות תמשיך להיאבק למען רמת שירותים נאותה שניתנת לתושביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully