וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: גשר רוקח ייפתח לתנועה לפנות בוקר

20.8.2013 / 22:54

בשורה לנוסעים בגוש דן: עבודות התשתית המסיביות שהתקיימו באחד הצירים המרכזיים בתל אביב הסתיימו לאחר שבוע וחצי, והוא צפוי להיפתח ב-5:00 לפנות בוקר לתנועה בשני הכיוונים

בתום שבוע וחצי - גשר רוקח ייפתח לתנועה: עבודות התשתית שהתקיימו באחד הצירים המרכזיים בגוש דן, מעל דרך נמיר בתל אביב, הסתיימו מוקדם מהצפוי וכבר מחר (רביעי) ב-5:00 לפנות בוקר הוא צפוי להיפתח שוב לתנועה. לפני כשבוע וחצי נסגר גשר רוקח לתנועה בשני הכיוונים לצורך עבודות תשתית מסיביות.

עומסי תנועה באזור גשר רוקח עקב סגירת הגשר לשיפוצים, אוגוסט 2013. ניב אהרונסון
מחר הוא נפתח שוב. עומסי תנועה עקב סגירת גשר רוקח/ניב אהרונסון

חלק מהנוסעים קיבלו בהבנה את העומסים, שהחלו ביום שני בשבוע שעבר. "אני לא יודע מה מתקנים, אבל יכול להיות שאין ברירה", אמר אחד מהם. "צריך לסגור, מה לעשות. כנראה שצריך לתקן את זה, אז צריך לתקן. אני לא יודע בדיוק מה הם עושים, אבל אם החליטו לתקן שיתקנו לפני הלימודים, ולפני החגים". הנהג הוסיף כי אין מנוס מלמצוא אלטרנטיבה לנסיעה.

עבודות בגשר רוקח, אוגוסט 2013. ניב אהרונסון
גשר רוקח. העבודות הסתיימו מוקדם מהצפוי/ניב אהרונסון

יאיר, תושב רמלה שנוסע באזור כל יום, התרעם על כך שהשיפוצים מבוצעים גם במהלך שעות היום. "זה בסיסי, הם אמורים להבין את זה, זו העבודה שלהם לדעת שסוגרים פה את הכבישים המרכזיים בלילה. הפקק הזה מגיע עכשיו עד לפה, הוא יגיע עד איילון. הוא יסגור פה את כל האזור, יעשה בלגן. הם עושים טעות. זה ברור שצריך לסגור את זה בלילה. לא צריך להיות גאון בשביל זה". החל ממחר בבוקר, כאמור, הציר המרכזי יחזור לשמש עשרות אלפי נהגים מדי יום.

  • עוד באותו נושא:
  • גשר רוקח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully