וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשר רוקח סגור, הפקקים מתארכים: "עדיף עכשיו"

הגשר הנישא מעל אחד הצמתים העמוסים במדינה נסגר לתנועה היום למשך שבועיים. היו נהגים שהבינו ("אם צריך לתקן, עדיף לפני הלימודים והחגים"), והיו שפחות ("צריך לסגור בלילה")

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

גשר רוקח בתל אביב, שנישא מעל לאחד הצמתים העמוסים במדינה, נסגר היום (שני) לתנועה למשך שבועיים, כדי לערוך בו עבודות תשתית מסיביות. הגשר, שניצב מעל לצומת בין שדרות רוקח לדרך נמיר, עובר מעל שניים מצירי התנועה החשובים ביותר בעיר, ועל כן מעריכים כי סגירתו תגרור עומסי תנועה כבדים במיוחד עד לפתיחתו מחדש – ב-26 באוגוסט, בשעה 05:00 לפנות בוקר.

עומסי תנועה באזור גשר רוקח עקב סגירת הגשר לשיפוצים, אוגוסט 2013. אבי כהן
הפקקים מתארכים, מזל שזה לפני הלימודים. היום בנמיר/אבי כהן

חלק מהנוסעים קיבלו את בהבנה את העומסים. "אני לא יודע מה מתקנים, אבל יכול להיות שאין ברירה", אמר אחד מהם. "צריך לסגור, מה לעשות. כנראה שצריך לתקן את זה, אז צריך לתקן. אני לא יודע בדיוק מה הם עושים, אבל אם החליטו לתקן שיתקנו לפני הלימודים, ולפני החגים". הנהג ציין גם כי אין מנוס מלמצוא אלטרנטיבה אחרת לנסיעה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

התנועה תחת הגשר תמשיך כסדרה

יאיר, תושב רמלה שנוסע באזור כל יום, התרעם על כך שהשיפוצים מבוצעים גם במהלך שעות היום. "זה בסיסי, הם אמורים להבין את זה, זו העבודה שלהם לדעת שסוגרים פה את הכבישים המרכזיים בלילה. הפקק הזה מגיע עכשיו עד לפה, הוא יגיע עד איילון. הוא יסגור פה את כל האזור, יעשה בלגן. הם עושים טעות. זה ברור שצריך לסגור את זה בלילה. לא צריך להיות גאון בשביל זה".

מהמשטרה נמסר כי במהלך העבודות ייסגרו הצירים הבאים: גשר רוקח, מכיוון מזרח למערב (והתנועה תופנה מתחת לגשר), ושדרות רוקח מצומת אבן גבירול לכיוון דרך נמיר. עוד נמסר כי במהלך ימי החול יצומצמו בין השעות 22:00 ועד 5:00 כמה נתיבים גם בדרך נמיר, בשני הכיוונים, בשל העבודות במקום. "ייתכנו שיבושי תנועה כבדים באזור במהלך העבודות", אמרו במשטרה. "יש להימנע מלהגיע לגשר ולהשתמש בדרכים חלופיות דוגמת הרחובות פנקס, ההלכה ונורדאו". יצוין כי התנועה בדרך נמיר, קרי הציר שמתחת לגשר, צפויה להימשך כסדרה.

עבודות בגשר רוקח, אוגוסט 2013. ניב אהרונסון
עבודות בגשר רוקח, אוגוסט 2013/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully