וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דוגמניות ערומות נגד מהירות מופרזת בכביש

בעידודה של המשטרה המקומית, נשלחו לכביש ברוסיה דוגמניות בלבוש מינימלי, עם שלטים המורים על המהירות המותרת. למרבה ההפתעה, רוב הגברים האטו ובמקום נרשמו פקקים

ברוסיה מצאו דרך מקורית בכדי לגרום לנהגים לנסוע במהירות הקבועה בחוק – דוגמניות חשופות חזה. הדוגמניות הלבושות רק בכובעים, מגפיים ותחתונים, עומדות בצד הדרך בכביש הראשי בעיר ניז'ני נובגורוד וכאשר הן מבחינות ברכב הנוסע מעל למהירות המותרת בחוק של 60 קמ"ש הן מניפות שלטים שמזכירים להם את המהירות הקבועה בחוק. אם הנהג לא מאט הן מרימות את השלט גבוה יותר וחושפות את החזה שלהן.

ככה זה נראה

הפעולה הזו נעשתה על ידי ארגון חברתי הפועל באזור ונתמכה על ידי המשטרה המקומית, שפרסמה נתונים לפיהם היו מעל ל-200 אלף תאונות דרכים ברוסיה השנהף בהן נהרגו 28 אלף בני אדם - רובן נגרמו בשל מהירות מופרזת. שלא במפתיע, הדוגמניות אכן גרמו להאטת התנועה, אם כי בעיקר מצידם של נהגים גברים.

תרגיל דומה נערך לפני כשנתיים בדנמרק, שם קבוצת נשים הקוראת לעצמה "כנופיית הביקיני לפיקוח על מהירות התנועה" נעמדה בעירום בצד בכביש כשהיא מחזיקה שלטים עם המהירות המותרת. בתקשורת המקומית דווח אז, כי הנשים אכן הצליחו לגרום להאטת התנועה, אולם גרמו לפקקים.

ככה זה נראה בדנמרק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully