וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל התגאה ב"חיים הטובים" בעזה - עם צילום ממלזיה

לי בן שי

15.8.2013 / 12:02

דובר צה"ל העלה בבלוג בשפות זרות מצגת תמונות מחיי היום-יום ברצועה. "העזתים נהנים בחופים יפיפיים ומלונות", נכתב. אחת התמונות הייתה מקואלה לומפור. צה"ל: טעות בתום לב

החיים בעזה מעולם לא נראו יותר טוב: בבלוג של דובר צה"ל הפונה לחו"ל עלה ביום שני האחרון פוסט המתאר את חיי היום-יום ברצועת עזה. כותרת הבלוג באנגלית, בצרפתית ובאנגלית, שאלה: "מה קרה למשבר ההומניטרי בעזה?". בין היתר פורסמו תמונות של צעירים מבלים בחוף הים התיכון, מלונות יוקרה וחנויות עמוסות מפה לפה, אך תמונה אחת משכה את תשומת לבם של הגולשים יותר מכל – קניון יוקרתי בן כמה קומות – שממוקם בקואלה לומפור, בירת מלזיה. מאוחר יותר כשהתבררה הטעות, התמונה הוסרה מהעמוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קניון עם האופנה האחרונה מחו"ל". התמונה שהוסרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמש, חוף, קניות: אלה סוג הדברים שמגדירים את הקיץ בכל העולם, ועזה אינה שונה", נכתב בבלוג. "למרות מה שאתם עשויים לשמוע בתקשורת, עזה איננה 'כלא באוויר הפתוח'. הקיץ, העזתים נמצאים בשטח, נהנים בחופים יפיפיים ומלונות, ועושים קניות בחנויות מכולת ושווקים עשירים עם מוצרים טריים. עזה אף מתגאה בבריכת שחיה אולימפית". בהמשך הפנה הפוסט לתמונות מבילויים שונים בעזה, אך תחת הכותרת "קניון עם האופנה האחרונה מחו"ל", הופיעה כאמור התמונה ממלזיה. אותן תמונות שעלו באתר דובר צה"ל פורסמו כבר בעבר באתר בעל גוון אנטי-איסלאמי " The Religion of Peace".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "מדובר בטעות שנעשה בתום לב, עם היוודעה התמונה הוסרה. יש לציין כי בכתבה מופיעות 17 תמונות מדויקות שהציגו את הנושא המדובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully