וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נורה באתר בנייה בקריית אתא

קובי מנדל

15.8.2013 / 6:41

הגבר, שנפצע תחילה באורח אנוש, פונה מהאתר בשכונת גבעת אלונים ברכב פרטי. צוות מד"א ממרחב כרמל שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. אדם נוסף נפצע באורח בינוני

שומר באתר בנייה בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא נורה למוות הלילה (חמישי) באתר שבו הועסק. שומר נוסף, בן 20 תושב שפרעם, נפצע באורח בינוני מהירי. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. השומר, שנפצע תחילה באורח אנוש מהירי, פונה ברכב פרטי מהמקום. צוות מגן אדום ממרחב כרמל שהוזעק לאתר הבנייה פגש את הפצוע במהלך הדרך, ביצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במשטרת מחוז חוף. האדם שהסיע את ההרוג עוכב לחקירה.

אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא כי מדובר בניסיון שוד שהסתבך. כמו כן נבדקת האפשרות כי מדובר באירוע שהינו חלק ממאבק בין חברות שמירה על חוזי העסקה באתרי הבנייה השונים, שכוללים מאות יחידות דיור.

צעיר נורה בתוך מכונית בעיר בת ים. דרור עינב
צעיר נורה בתוך מכונית בעיר בת ים/דרור עינב

אתמול הסיר בית המשפט צו איסור פרסום על פרשת רצח שינאעז דאוד, תושבת מג'ד אל-כרום בת 38, שנערה מביתה מאז 7 באוגוסט וגופתה נמצאה כעבור יומיים במטה זיתים סמוך. חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני הודיעו כי עצרו חשוד ברצח, פלסטיני בן 37 מג'נין וכעת הם חוקרים אם המניע למעשה היה חוב כספי או על רקע רומנטי. חוקרי המחוז הצפוני פנו למשטרה הפלסטינית לאחר שזו עצרה את החשוד כדי להעבירו לחקירה במחוז הצפוני.

שלשום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד תושב שכונת סילוואן במזרח ירושלים, בן 53, בגין רצח בתו בת ה-17, על ידי הצתת גופה על גג בית המשפחה. על פי כתב האישום, אביה של הנערה, ששהתה בהוסטל לנערות בעכו, גילה כי היא מקיימת קשרים רומנטיים עם גברים שהכירה ברשת הפייסבוק, והוא התנגד לכך. האב הזמין את בתו לבית המשפחה לרגל חודש הרמאדן, ובזמן ששהו השניים על גג הבית, הוא שפך עליה חומר בעירה והצית אותה. כתוצאה מכך הנערה נפלה לפיר חדר המדרגות ומתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully