וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה על המטען בלבנון: "מבצע מכוון" נגד צה"ל

14.8.2013 / 22:39

מזכ"ל חיזבאללה נטל אחריות על הטמנת המטען שפצע קל-בינוני ארבעה חיילים בשבוע שעבר. "זה לא היה מקרי ולא מדובר במוקש שהשאיר הכובש הישראלי", אמר נסראללה לתחנה לבנונית

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נטל היום (רביעי) אחריות על הטמנת המטען שגרם בשבוע שעבר לפציעתם של ארבעה חיילי צה"ל בלבנון. נסראללה אמר לתחנה הלבנונית "אל-מיאדין", שמזוהה עם ארגונו, כי "זה היה מבצע מבוקר ומכוון. זה לא היה מקרי, ולא מדובר במוקש שהשאיר הכובש הישראלי במלחמה".

האפשרות שחיזבאללה עומד מאחורי הפיצוץ הועלתה מיד לאחר הפיצוץ. בשבוע שעבר דיווח העיתון הלבנוני "אל אחבאר" כי "האויב נכשל כאשר חדר לגבול לבנון ונפל במלכודת שרק 'ההתנגדות' (חיזבאללה) יכולה הייתה לטמון". "רק חיזבאללה יכול לייצר פצצות שפוגעות בישראלים כאשר הם חוצים את הגבול. הכוח הישראלי נפל במארב שהוכן היטב והאויב נאלץ להתמודד עם השאלה: איך חיזבאללה ידע שהיינו כאן?", נכתב בעיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הפצועים מובהל לבית החולים רמב"ם, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב בעיתון כי המארב "הוא כישלון מסוכן עבור האויב מכיוון שהוא מוכיח שלחיזבאללה יש מודיעין שמאפשר לו לדעת מתי הסיור מגיע, מה המסלול שלו ואיך פוגעים בו. 'ההתנגדות' מוכנה לכל אפשרות, למקרה של עימות בהיקף גדול יותר או במקרה של עימות כללי".

ארבעת החיילים נפגעו בפיצוץ שאירע זמן קצר אחרי חצות, בלילה שבין שלישי לרביעי בשבוע שעבר. דובר צה"ל מסר כי הארבעה נפצעו פצעים קלים עד בינוניים מרסיסים, ופונו לבית החולים בנהריה. שני חיילים הובהלו לחדר הניתוח, ושני האחרים אושפזו במחלקה לטיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully