וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס של חברת UPS התרסק באלבמה, שני הטייסים נהרגו

14.8.2013 / 18:53

המטוס, אירבוס A300, התנגש בקרקע בעיר ברמינגהם ועלה באש. הקברניט לא דיווח על תקלה במטוס ולא הפעיל אותות מצוקה. זו התאונה האווירית השלישית בארה"ב בחודש האחרון

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

מטוס גדול של חברת התובלה האמריקנית UPS התרסק הבוקר (רביעי) כשהנמיך לנחיתה בעיר ברמינגהם באלבמה והקברניט וטייס המשנה נהרגו. שמותיהם לא פורסמו. איש על הקרקע לא נפגע בהתרסקות, שהיא האחרונה בשורה של תקריות אוויריות חמורות בארצות הברית בשנה האחרונה.

הטיסה, שהמריאה מקנטאקי, התרסקה בשעה 05:00 (13:00 שעון ישראל). רשות התעופה האזרחית מסרה כי צוות פקחים יצא מוושינגטון לזירת התאונה, כדי לבחון את שרידי מטוס ה-A300, מתוצרת חברת אירבוס.

מטוס A300 של חברת UPS. AP
מטוס האירבוס אחרי ההתרסקות/AP

לפני ההתרסקות לא דיווחו הטייסים על תקלה במטוס ולא הפעילו את אותות המצוקה. כמה פיצוצים אירעו באזור ההתרסקות והם לוו בדליקה גדולה, אך כבאים השתלטו במהירות על הלהבות. שירותי הכיבוי נאלצו להרוס חצרות בכמה בתים כדי לפנות את הגישה למקום.

חברת אירבוס, המפעילה מטוס דומה גם בשירות חברת התובלה FedEx, אמרה כי היא בודקת את נסיבות ההתרסקות. בחודש שעבר התרסק מטוס קוריאני מדגם בואינג 777 בזמן הנחיתה בסן פרנסיסקו. שלושה בני אדם נהרגו ויותר מ-180 נפצעו. כמו כן, בחודש יולי התמוטט כן הנסע הקדמי של מטוס 737 שנחת בנמל התעופה לה-גוארדיה בניו יורק, ושמונה בני אדם נפצעו.

לקריאה נוספת
מטוסים הטילו פצצות על שונית האלמוגים הגדולה בעולם
תיעוד וידאו: 300 נוסעים במטוס - והמנוע התפוצץ
צפו: מטוס נוסעים התנגש בהאנגר בשדה תעופה בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully