וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת מיליונים: הרופאים כרתו רחם בניתוח קיסרי

גלעד גרוסמן

13.8.2013 / 20:52

ק' תובעת 2.5 מיליון שקלים מבית החולים לניאדו, שם לטענתה עברה כריתת רחם ברשלנות וללא כל צורך רפואי בכך. "במהלך הניתוח היא שמעה את הרופאה אומרת: 'חתכתי משהו לא טוב'"

"תוך כמה דקות הכל יגמר", ככה הבטיחו הרופאים לק' לפני שנכנסה לחדר הלידה כדי לעבור ניתוח קיסרי. אולם, לטענתה, הניתוח הפך לסיוט, שבסיומו, בשל מחדל של אחת הרופאות, כרתו לה את הרחם. כעת היא תובעת למעלה מ-2.5 מיליון שקלים.

בתביעה, שהוגשה נגד בית החולים לניאדו בנתניה וקופת חולים כללית באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי, נטען כי ב-2009 אושפזה ק' בבית החולים בשבוע ה-31 להריונה, בשל ירידת מי שפיר. לאחר כשבוע המליצו לה הרופאים לקבל זירוז ולאחר מכן לעבור ניתוח קיסרי. "מרגע זה ואילך החל הסיוט הגרוע מכל עבור התובעת", נכתב בתביעה.

הרופא המרדים חבט ואמר: "תסתמי ותהיי בשקט"

לטענת ק', הרופאים שטיפלו בה לא הסבירו לה על הסיכונים הכרוכים בביצוע ניתוח קיסרי. במהלך הניתוח היא היתה ערה ושמעה במהלך סגירת הרחם את אחת הרופאות אומרת: "חתכתי משהו לא טוב". אז, על פי כתב האישום, החלה מהומה גדולה. כאשר היא ניסתה לברר מה קרה, הרופא המרדים חבט בה בכתף ואמר לה: "תסתמי ותהיי בשקט". לאחר מכן הורדמה על ידי הרופאים.

כשהיא קמה בבוקר, גילתה ק' שרחמה נכרת. "התובעת לא הבינה את פשר הדבר והחלה לצעוק, ללא כל עזרה או תמיכה עד להגעתה לחדר לידה שם היו בעלה ואחותה". עוד נטען, כי היא הועברה למחלקת יולדות ושהתה שם כשבוע, מבלי שקיבלה סיוע ועזרה נפשית למצבה, למעט פגישה קצרה עם עובדת סוציאלית. מחוות דעת מומחה שצורפה לתביעה עולה כי ההחלטה על הכריתה התקבלה ללא צורך רפואי ומתוך רשלנות.

מבית החולים נמסר בתגובה כי הם לומדים את התביעה, ולאחר שיגבשו את עמדתם היא תוגש לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully