וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני רצח את בנו והתאבד: "היה שבור ולא עמד בלחץ"

חבריו של מוני סביון, שחי בארה"ב וחשוד בביצוע המעשה הנורא במרכז הקהילתי בניו המפשייר, מספרים כי הצער על מות אחיו ומאבק המשמורת מול גרושתו הכריעו אותו ככל הנראה

עריכה: יאיר דניאל

חבריו ומכריו של מוני סביון, המהנדס הישראלי מניו המפשייר שבארצות הברית, אשר חשוד כי ירה למוות בבנו הקטן והתאבד מיד לאחר מכן, התקשו אמש (שני) למצוא את המילים הנכונות כדי לתאר את ההלם והתדהמה שאחזה בהם למשמע האירוע הטרגי. "כולם מופתעים ובשוק טוטאלי. זו הפתעה מוחלטת", סיפר שמואל אבואב, כיום מנכ"ל עמותת אור ירוק, ובעברו ראש מועצת קריית טבעון בה גדל סביון. "הוא לא ענה לפרופיל של מישהו שיכול לבצע מעשה כזה".

לדבריו של אבואב, שגדל עם סביון ביישוב הצפוני ולמד אתו באותה כיתה בבית הספר, ההלם על מעשהו של סביון הוא גדול במיוחד, עקב אופיו הנוח. "הוא היה בחור דעתן, מוכשר ולמדן במיוחד", סיפר אבואב. "הוא קפץ כיתה, דבר די נדיר, והצטיין ובלט מאוד בתחום הלימודי". יחד עם זאת, הוסיף אבואב, "הוא לא נחשב לחיה חברתית במיוחד, ולא היה מעורב בכל החבורות שהתגבשו באותה תקופה". אולם, בסופו של דבר, סיכם אבואב, "הוא לא היה טיפוס אלים. היו בו חיוניות, להט ונמרצות, כך שהמעשה שעשה הוא לא משהו שאפשר היה לנבא".

צפו בדיווח של רשת FOX על האירוע הקשה:

סביון, מהנדס תוכנה בן 54, התגורר בעיר מנצ'סטר שבניו המפשייר. הוא נולד, כאמור, בישראל ואחרי שקיבל אזרחות אמריקנית התגורר בכמה מדינות במערב ארצות הברית, לפני שהגיע לניו המפשייר. הוא נפרד מאשתו הלן סביון-ויג לפני כמה שנים. בנו, ג'ושוע בן התשע, חי עם אמו. האב בא לבקר את הבן בפגישה שנקבעה במרכז הקהילתי ונפגש עמו בנוכחות יועץ. על פי החשד, הוא ירה בו כמה פעמים והתאבד לאחר מכן. צוותי ימ"מ הוזעקו למרכז הקהילתי אחרי שהעובדים דיווחו על יריות במקום, ואיתרו את שתי הגופות במשרדו של היועץ. היועץ לא נפגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"התריע על כוונותיו"

עדות מעניינת נוספת על המהנדס הישראלי סיפק הרב לוי קרינסקי, שליח חב"ד לעיר מנצ'סטר בניו המפשייר, אשר הכיר בחמש השנים האחרונות את סביון מתוקף שייכותו לקהילה היהודית במקום. הרב קרינסקי תיאר אדם שהיה נתון תחת לחץ נפשי רב עקב מותו הפתאומי של אחיו בחודש שעבר מהתקף לב וכן עקב מאבק המשמורת שלו על בנו מול אשתו, שני אירועים אשר ככל הנראה היווה את אחת הסיבות למניע שהביא את סביון לבצע את הרצח וההתאבדות. לדבריו, סביון אף שלח הודעת דואר אלקטרוני לאחד מחבריו, והתריע כי הוא "עומד לעשות דבר-מה מהסוג הזה". "הוא היה שבור ממותו הטרי של אחיו בחודש שעבר", סיפר בעצב הרב קרינסקי, והוסיף כי "דאגה נוספת שהייתה לו היא המשמורת על בנו". לטענתו של הרב, "הוא היה שבור ונתון ללחץ רב וכנראה לא עמד בזה".

(עדכון ראשון: 23:34)

מהנדס ישראלי שגר בארה"ב רצח את בנו הקטן והתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully