וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול כפול בצפון, מחסומים לאיתור היורים

קובי מנדל

11.8.2013 / 18:40

בן 20 נפצע אנוש ובן 19 נפצע בינוני מירי שבוצע לעבר הג'יפ בו נסעו בכביש 65, סמוך לצומת כלנית לכיוון כלא צלמון שבגליל. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור היורים, בסיוע מסוק

שני צעירים המוכרים למשטרה נפצעו היום (חמישי) מירי שבוצע לעבר הג'יפ בו נסעו מרכב חולף בכביש 65, סמוך לצומת כלנית לכיוון כלא צלמון שבגליל. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לנהג, צעיר בן 20 שנפצע באורח אנוש בפלג גופו העליון, ופינו אותו לבית החולים פוריה בטבריה כשהוא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם. בהמשך הוא הועבר באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. צעיר נוסף שישב לידו, בן 19, נפצע באורח בינוני בפלג גופו התחתון. הוא פונה גם כן לבית החולים פוריה כשהוא בהכרה מלאה. השניים הם בני מיעוטים תושבי אחד הכפרים בגליל. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון חיסול על רקע סכסוך בין עבריינים. המשטרה הציבה מחסומים ופתחה בסריקות, בסיוע מסוק, לאיתור היורים. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני במשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה הציבה מחסומים ופתחה בסריקות, בסיוע מסוק. זירת האירוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

זירת הירי

לפני כשבועיים נהרגו דקל צפיר, בן 35 מראש העין ושרון פרחי, בן 31, גם הוא תושב העיר, בפיצוץ עז שאירע בכלי רכב בצומת ירקונים בפתח תקווה. שני ההרוגים מוכרים למשטרה. הערכת המשטרה היא כי הרקע לפיצוץ הרכב הוא פלילי, ונבדק חשד לפיו מדובר בפיצוץ מטען חבלה. מחקירת האירוע עלה כי הפיצוץ אירע כשמהמכונית, שהייתה בדרכה ממזרח למערב לעבר פתח תקווה – עצרה ברמזור אדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חשד לחיסול כפול בפתח תקווה: שני הרוגים בפיצוץ מכונית ליד צומת ירקונים. דרור עינב
הרכב בו נסעו דקל צפיר ושרון פרחי בצומת ירקונים/דרור עינב

בתחילת החודש שעבר נהרג גבר כבן 40 המוכר למשטרה מפיצוץ שאירע במכוניתו בשעה שנסע ברחוב הנשיאים במגדל העמק. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי "העמק" בעפולה, עם פגיעה רב-מערכתית ותוך ביצוע פעולות החייאה. זמן קצר אחר כך הוא מת מפצעיו בבית החולים. מהמשטרה נמסר כי הפיצוץ אירע ככל הנראה גם כן ממטען חבלה שהוצמד למכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully