וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון טרור בסיני: נערכנו לשגר רקטה לישראל - והיא תקפה

10.8.2013 / 11:57

ארגון הג'יהאד העולמי "אנסאר בית אל-מקדס" טוען כי ארבעה מלוחמיו נהרגו בתקיפה הישראלית לכאורה ברפיח. ראש החוליה נמלט. לפני כחודש הארגון נטל אחריות לירי רקטות לאילת

ארגון ג'יהאד עולמי שפועל בשטח חצי האי סיני, טוען כי לוחמיו היו היעד בתקיפה הישראלית שאירעה לכאורה אתמול בשטח מצרים. בהודעה שפרסם היום (שבת) ארגון "אנסאר בית אל-מקדס", נטען כי ארבעה מאנשי הארגון נהרגו בתקיפה, שבמהלכה נערכו לירי רקטה לעבר ישראל.

משגר רקטות רב קני של הג'יהאד האסלמי מרץ 2012. יו-טיוב, ספק 500
"החוליה הותקפה בזמן שנערכה לשיגור רקטה לעבר ישראל"/ספק 500, יו-טיוב

לטענת הארגון, מנהיג החוליה נמלט מהמקום ויצא ללא פגע מהתקיפה. ההרוגים, כך נמסר, הנם בני שבטים מסיני. גורמי ביטחון במצרים כבר טענו אתמול, בעילום שם, כי ישראל אחראית לתקיפה ברפיח המצרית. הדיווח לא זכה לתגובה רשמית בישראל.

לפני כחודש הארגון קיבל אחריות על ירי רקטות לעבר אילת. בהודעה באתר האינטרנט שלו, נכתב כי שיגר שתי רקטות גראד לעבר העיר הדרומית. הארגון הינו גוף הטרור החזק ביותר הפועל כיום בחצי האי. מרבית פעיליו הם בדואים, אך חברים בו גם פלסטינים.

"התקיפה הישראלית נעשתה בתיאום מלא עם הרשויות במצרים"

סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" ציטטה לאחר התקיפה מקורות במצרים, שמסרו כי כלי טיס ישראלי הפציץ מבנה שבו הסתתרו פעילי ג'יהאד ברפיח בקרבת הגבול עם ישראל, לא הרחק ממעבר כרם שלום. צבא מצרים הכחיש כי הייתה תקיפה ישראלית על אדמת המדינה.

עוד דווח כי מהמקום שהופצץ לכאורה אמור היה להתבצע שיגור של טילים לעבר שטח ישראל, וכי התקיפה נעשתה בתיאום מלא עם הרשויות במצרים. אם אכן מדובר בתקיפה ישראלית, הרי שזו פעולה יוצאת דופן, ראשונה מסוגה ככל הידוע, של ישראל על אדמת מצרים. בניגוד לדיווחים אלה, אמר גורם ביטחוני מצרי כי ארצו היא האחראית לתקיפה האווירית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully