וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה במטע זיתים

קובי מנדל

9.8.2013 / 10:41

צעירה בת 30 נמצאה מוטלת ללא רוח חיים סמוך לכפר דיר אל-אסד הסמוך לכרמיאל. מותה נקבע בזירה. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר בנעדרת זה שלושה ימים

גופת אישה בת 30 נמצאה הבוקר (שישי) מוטלת במטע זיתים סמוך לכפר דיר אל-אסד שליד כרמיאל. מותה נקבע בזירה. חקירת האירוע הועברה ליחידה המרכזית של המשטרה בצפון.

בתום חקירה ראשונית, גוברת ההערכה כי מדובר בתושבת מג'ד אל-כרום שהוכרזה נעדרת לפני שלושה ימים. בעקבות הקושי הרב בזיהוי הגופה, היא הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם ינסו גם לקבוע את סיבת מותה.

המקום בו נמצאה האישה

ביום שבת שעברה נמצאה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב גופת אישה ערופת ראש בתוך מזוודה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה, כאשר חלקי גופה נוספים חסרים והיא עירומה.

גופת אישה בשנות השלושים לחייה נמצאה במטע זיתים ליד דיר אל אסד בגליל. אתר בוקרא, ספק 500
מטע הזיתים ליד דיר אל-אסד, היום/ספק 500, אתר בוקרא

לפני כמה ימים הותר לפרסום כי הנרצחת היא אילונה דניס, אזרחית רומניה בת 47. כמו כן, פורסם כי החשוד ברציחתה ובביתורה הוא בן זוגה איידן דמירהן, אזרח טורקיה בן 50. הוא נלכד שעות לפני שניסה להימלט מהארץ. הוא אמור היה לעלות לטיסה לטורקיה ביום שלישי השבוע בשעה 21:00, ונעצר בשעה 16:00 כשניסה לקבל את דרכונו ממעסיקו.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח: גופת אישה ערופת ראש נמצאה במזוודה בתל אביב
חשד לרצח: גבר בן 48 נמצא ירוי ביער בצפון
חשד לרצח בחיפה: גבר בן 42 נמצא ירוי בראשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully