וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של האישה שבותרה: "הרגשתי שמשהו לא בסדר"

כשאילונה דניס לא ענתה לטלפון, החלה בתה להתקשר למעסיקיה בישראל ולשגרירות בתל אביב. אבי המשפחה התאבד בתלייה לפני שנתיים, ובכפר ברומניה סיפרו על אישה חרוצה ונהדרת

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(החשוד ברצח איידן דמירהן בבית המשפט, שלשום)

בכפר הקטן של אילונה דניס, עובדת זרה מרומניה שנרצחה על פי החשד על ידי בן זוגה הטורקי איידן דמירהן, וגופתה התגלתה מבותרת בסוף השבוע בדרום תל אביב, מתקשים לעכל את הנסיבות שבהן סיימה את חייה. דניס עזבה את הכפר וליאה לוי מיהאי שעל גבול הונגריה לפני כעשור על מנת לפרנס את משפחתה, כאשר בתה הייתה בת 15. מאז ביקרה את משפחתה רק פעמיים, אולם הייתה בקשר יומיומי עם הבת בטלפון או באינטרנט. בעלה ואבי בתה של דניס התאבד לפני כשנתיים בתלייה, לאחר שסבר כי סרטן הגרון שממנו סבל מקשה על המשפחה.

בתה של דניס, כיום בת 25, סירבה בתוקף לשוחח עם כלי התקשורת, וביקשה שאלה לא יטרידו אותה. באופן יוצא דופן, היא הסכימה להעניק ראיון לעיתון בשפה ההונגרית "ארדון". היא סיפרה כי שיחת הטלפון האחרונה של השתיים הייתה ביום חמישי, וכי בן הזוג הטורקי היה קנאי מאוד באופיו. הבת, מורה במכללה מקומית, אף ציינה כי ראתה את דמירהן בשיחה אינטרנטית. "הרגשתי שיש משהו לא בסדר", סיפרה לעיתון.

הארכת מעצר לאיידן דה מירן לחשוד ברצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. דרור עינב
השניים הכירו לפני שנה. דמירהן בבית המשפט בתל אביב, שלשום/דרור עינב

לאחר שהאם לא ענתה לטלפון במשך זמן ממושך, הבת פנתה למעסיקיה בישראל ולשגרירות בתל אביב. במקביל, כאשר שמעה על הרצח, היא התקשרה למשטרה וביקשה לדעת פרטים על האישה שנרצחה ועל הפרטים האישיים שהיו עמה. ביום שלישי גילתה על האסון שפקד אותה. היא אמרה לעיתון כי להערכתה, דמירהן ינסה להתחמק מעונש בטענות שונות.

מרבית התושבים בכפר סירבו לדבר עם התקשורת וחששו לספר על המשפחה, אולם אלה שהסכימו לעשות זאת סיפרו כי דניס הייתה אישה נהדרת וחרוצה שדאגה מאוד למשפחתה. לדבריהם, הם מעולם לא שמעו את בתה מתלוננת על עבודתה של האם בישראל, וכן גם לא ידעו על חייה בשנים האחרונות או על הקשר עם בן הזוג הטורקי.

צוותי מז"פ בדירה בשכונת התקווה בה בוצע רצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. יותם רונן
דניס ביקרה ברומניה פעמיים בלבד מאז שעזבה את רומניה. הזירה שבה נמצאה בסוף השבוע המזוודה ובה חלקי גופתה של דניס/יותם רונן

משטרת ישראל עמדה בימים האחרונים בקשר עם רומניה לקראת העברת חלקי גופתה של דניס למולדתה. לא כל חלקי הגופה שבותרה אותרו, וייתכן כי הם לא יתגלו בעתיד. דמירהן, שהכיר את דניס לפני שנה במועדון בתל אביב, אמר בחקירתו: "אני אהבתי אותה, אני מצטער, אני לא יודע איך זה קרה". הוא בכה והביע חרטה על מעשיו, והוסיף: "הרגתי אותה בטעות, ופחדתי שלא יאמינו לי. לכן חתכתי אותה". במשטרה מחכים כעת לתוצאות הבדיקה של אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, הבוחנים דגימות דם מדירתו של דמירהן, ומנסים להתאים אותן לדמה של דניס. דמירהן הודה בפני החוקרים במעשה, וכן יש מצלמות אבטחה שתיעדו אותו מסתובב עם חלקי הגופה בתל אביב. הוא אף סיפק להם את הסכין ששימשה לביתור הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully