וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתור הגופה בת"א: "אילונה אהבה את 'איידוש' שלה"

11.8.2013 / 11:04

אדיטה, חברתה של אילונה דניס שנרצחה ובותרה בידי בן זוגה איידן דמירהן, סיפרה כי לא היה סימן לבעיות בין השניים. לדבריה, השניים תכנו לעזוב החודש את הארץ לטורקיה

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בחשוד ברצח בבית המשפט)

פרטים חדשים בפרשת הרצח במזוודה: אילונה דניס הייתה אמורה לעזוב בקרוב את הארץ יחד עם בן זוגה הטורקי, איידן דמירהן, החשוד ברציחתה ובביתור גופתה. השניים היו אמורים להמריא ב-20 באוגוסט לאיסטנבול שבטורקיה ולהתחיל שם חיים חדשים, כך סיפרה היום (ראשון) לוואלה! חדשות חברתה הטובה, אדיטה. היא אינה מצליחה להתאושש ממות חברתה הטובה, אותה הכירה כשהשתיים טיפלו בקשישים בחיפה. "היינו מדברות כמעט כל יום בטלפון", סיפרה בכאב. "רק ביום חמישי שעבר דיברנו".

עוד בנושא:
”אהבתי אותה, אני מצטער”: עדות המבתר מתל אביב
הפתקית וכתמי הדם: כך אותר הרוצח שביתר את אילונה
המשטרה תבדוק מי הפיץ תמונות הנרצחת במזוודה

אילונה דניס. חטיבת דובר המשטרה
חוקרים מחוץ לדירת הזוג בתל אביב. בתמונה הקטנה: הנרצחת/חטיבת דובר המשטרה

לדברי אדיטה, דניס, עמה נפגשה לראשונה לפני שש שנים, הגיעה לישראל לפני שמונה שנים מרומניה, שם הותירה בעל ובת. לפני שנתיים, בעלה של דניס מת ברומניה בנסיבות טרגיות. "היינו מאד קרובות. לפני שנה וחצי היא עברה לתל אביב, כי נגמרה לה הוויזה, ושם היא עבדה באופן 'שחור'", סיפרה. ב-2012 – אחרי המוות של בעלה הרומני, התוודעה דניס למי שבהמשך ישים קץ לחייה - דמירהן.

"בתקופה האחרונה שניהם לא עבדו"

"היא סיפרה לי שהיא הכירה חבר בבית קפה בתל אביב. היא אהבה אותו מאד, קראה לו 'איידוש'", אמרה. לטענתה, לא היה רמז לגבי מה שעתיד לקרות ולא דובר על מחלוקות. "היא אמרה שהוא טוב אליה, לא סיפרה על בעיות ביניהם, בטח לא על אלימות. היא נהגה לומר שהוא בחור טוב, לא חשבתי שהוא יפגע בה".

אדיטה אמנם לא פגשה את בן הזוג של חברתה, אך העידה כי חברתה שיתפה אותה ביחסים ביניהם. "בתקופה האחרונה שניהם לא עבדו. הם תכננו לנסוע לאילת, ולאחר מכן, לקראת סוף החודש – הוא היה אמור לקחת אותה לאיסטנבול. אני מאוד עצובה על מה שקרה לה. היא הייתה אישה טובה וחרוצה שעבדה קשה. היא לא שתתה ולא עישנה סיגריות. אני לא מבינה למה זה קרה לה".

הארכת מעצר לאיידן דה מירן לחשוד ברצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. דרור עינב
"אהבתי אותה". דמירהן/דרור עינב

בשבוע שעבר סיפר החשוד ברצח לחוקריו על שאירע, ואף הביע חרטה על מעשיו. "אני אהבתי אותה, אני מצטער, אני לא יודע איך זה קרה", אמר לחוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. במהלך החקירה הוא אף פרץ בבכי. "הרגתי אותה בטעות, ופחדתי שלא יאמינו לי. לכן חתכתי אותה". במשטרה מחכים כעת לתוצאות בדיקת אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, אשר בוחנים דם שנמצא בדירתו של דמירהן, ומנסים להתאים אותו לדמה של דניס. בידי החוקרים כבר נמצאת הודאה מפיו של החשוד, וכך גם מצלמות אבטחה שתיעדו אותו מסתובב עם חלקי הגופה בתל אביב. דמירהן גם סיפק להם את הסכין ששימשה לביתור הגופה. במהלך החקירה הוא גם גולל בפניהם את סיפור הרומן בינו לבין המטפלת בקשישים מרומניה, שהסתיים בבוקר שבת האחרון בהינף פטיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully