וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תבדוק מי הפיץ תמונות הנרצחת במזוודה

6.8.2013 / 18:00

תמונות קשות של גופת האישה שנמצאה מבותרת סמוך לתחנת הרכבת בתל אביב הופצו לאחרונה ברשת, מה שעלול לפגוע בחקירת הרצח. ייתכן כי התיעוד דלף דווקא מקרב כוחות ההצלה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בתיעוד הזירה, שבת)

משטרת תל אביב תבדוק מי הדליף תמונות של גופתה של האישה שנמצאה במזוודה בתחנת רכבת בתל אביב ביום שבת האחרון, כך הורה היום (שלישי) מפקד המחוז, ניצב בנצי סאו. תמונות זוועה של חלקי הגופה הופצו בימים האחרונים ברחבי המדינה באמצעים אלקטרוניים שונים.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
פינוי חלקי גופת האישה, שבת/דרור עינב

באירועים מסוג זה למספר גורמי חרום והצלה יש גישה לזירת הרצח ולגופה - בהם המשטרה, מגן דוד אדום, זק"א, מתנדבי הצלה ועוד. במקרה של הגופה במזוודה, מישהו מבין הגורמים צילם כמה תמונות, אשר מציגות לא רק פרטים קשים לצפייה מהזירה אלא גם כאלה שפרסומם עלול לפגוע בחקירה. כזכור, צו איסור פרסום הוצא כבר ביום מציאת הגופה על כל פרטי החקירה.

בתוך שלושה ימים כבר צפו בתמונות לא מעט אזרחים, שאינם קשורים לאירוע. אזרח הגיש היום תלונה למשטרת מרחב דן נגד מפיצי התמונות. בעקבות כך החליט מפקד המחוז לבדוק מי מהגורמים היה זה שצילם את הגופה במכשיר הטלפון הסלולרי שלו והעבירן הלאה. ההנחה היא שמי שעשה זאת ליווה את הכוחות בשטח לאורך השעות שלאחר מציאת הגופה. לא ניתן לשלול את האפשרות שגורם מתוך משטרת מחוז תל אביב היה זה שעשה את המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully