וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרהיב: לידת דולפינה בגן החיות בשיקגו

8.8.2013 / 15:26

אלי, דולפינה בת 26, הביאה לעולם יונקת במשקל 18 קילוגרם ובאורך מטר. מגן החיות נמסר כי היא שוחה צמוד לאמה ומצליחה לינוק בקלות. מגן החיות נמסר כי היא "בריאה וחזקה"

רויטרס

שחיינית מלידה: אלי, דולפינה בת 26 בגן החיות ברוקפילד בשיקגו, זכתה אתמול (רביעי) לצאצאית חדשה. המצלמות התת מימיות של גן החיות תיעדו את המחזה המרהיב במסגרתו הגיעה לעולם היונקת הימית הקטנה, שנולדה במשקל 18 קילוגרם ובאורך מטר אחד. מגן החיות נמסר כי היא "בריאה וחזקה".

הצירים של אלי נמשכו שעות אחדות, שהגיעו לשיא שעתיים לפני שבתה יצאה לאוויר העולם. בסרטון ניתן לראות את הזנב הקטן מבצבץ מבטנה של אלי, ששוחה בבריכה באי נוחות כשלידה דולפין נוסף – אולי האב המאושר. ברגע בו נפלטת החוצה היונקת הקטנה היא מתחילה לשחות לצד השניים.

הדולפינה הקטנה מתחילה להכיר את סביבתה בבריכת גן החיות שבמדינת אלינוי בארה"ב. בינתיים היא שוחה צמוד לאמה ומצליחה לינוק בלי בעיה. גורמים בגן החיות אמרו כי 30 הימים הראשונים הם הזמן הקריטי ביותר לדולפינים, שלאחריו גדלים סיכוייהם לשרוד.

הדולפינה אלי המליטה בגן החיות בשיקגו, ארה"ב, 7 באוגוסט 2013. רויטרס
אלי ובתה הטרייה. מה יהיה שמה?/רויטרס

הדולפינה – מסוג דולפינן – נושאת דולפין אחד בבטנה במשך תקופת ההיריון שנמשכת כשנה. הלידה עצמה מתרחשת במים רדודים. הוולד יונק מאמו במשך כשנה עד שנה וחצי וחי קרוב לאמו במשך שש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully