וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבת אם: צפו בדולפינה שלא נפרדה מגורה המת

הסרטון שפורסם בסין נגע לליבם של גולשים רבים: דולפינה סירבה לקבל את עובדת מות בנה הגור והיא נשאה אותו על גבה במשך ימים. "ממש כמו בני אדם, גם לדולפינים יש רגשות"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

אבל הוא מצב קשה מנשוא לבני אדם, עכשיו מתברר כי גם בעלי חיים מסוימים מתקשים להתגבר על אובדן יקיריהם: בסין הצליחו לתעד דולפינה שנשאה על גבה במשך ימים את גורה המת. לפני כשלושה שבועות הבחינו דייגים בחופי העיר צ'ין ג'ואו שבדרום סין בדולפינה וגורה. כעבור זמן לא רב הבינו שהאם נושאת על גבה את הגור, שכבר אינו בחיים.

ככל הנראה הדולפינה סירבה להיפרד מבנה במשך ימים לאחר שכבר לא היה בן החיים, לאחר שנפצע בבטנו. "הדולפין הקטן היה מת במשך, יומיים או שלושה ימים, אבל אמו עדיין נשארה עמו ונשאה אותו ביום ובלילה, דבר שריגש את כולנו כאן, וגם את התיירים. ממש כמו בני אדם, גם לדולפינים יש רגשות. אהבה של אם היא אצילית ומרגשת", סיפר סו, דייג מקומי.

לו ליצ'יאנג, דייג נוסף, סיפר ש"הים היה סוער כשראינו אותם. הגור נפל למים שבע או שמונה פעמים בשל הגלים הסוערים, אבל האם הצליחה לשאת אותו באמצעות הסנפיר שעל גבה". אחד התיירים הצליח לתפוס במצלמתו את הרגע המרגש והעלה אותו לרשתות החברתיות בסין. עד מהרה הסרטון הפך ויראלי, כנראה בזכות האמפתיה הגדולה שרכשו הגולשים להתנהגותה האימהית של הדולפינה, שהתקשתה לקבל את מות גורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully