וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחש שחנק למוות את האחים בקנדה הוחזק בדירה

בניגוד להודעת המשטרה כי הפיתון הענקי חמק מחנות החיות וחדר לדירה דרך מערכת האוורור, התברר כי הוא היה בדירה שבה לנו הילדים. הוא הומת על ידי וטרינר ותבוצע בו נתיחה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנחש הענק שחנק למוות את האחים נוח וקונור בארת מקנדה בשעה שישנו הוחזק בדירה שבה לנו אצל חברם, ולא בחנות החיות שבקומת הקרקע כפי שסברו תחילה – כך הודיעו היום (רביעי) הרשויות במחוז ניו ברונזוויק. "הנחש היה למעלה, הוא מעולם לא נמלט מהחנות", אמר אליין טרמבלי מהמשטרה המקומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחנקו בשנתם. נוח וקונור בארת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה אירע בעיר קמפבלטון שבמזרח המדינה בלילה שבין ראשון לשני, אז נמצאו שני הילדים, בני ארבע ושש, כשהם ללא רוח חיים. שוטרים שהגיעו למקום הודיעו כי הנחש הצליח לחמוק מהחנות, לטפס דרך פתחי האוורור של הבניין ולחדור לדירתו של בעל החנות, ז'אן קלוד סאבוי, חברו הטוב של אביהם של הילדים. סאבוי אמר תחילה לערוץ "גלובל ניוז" כי אין לו מושג כיצד חמק הנחש, מסוג פיתון סלעים אפריקני, מחנות החיות שבבעלותו.

"חשבתי שהנחשים ישנים בחנות עד שהבחנתי בחור בתקרה", סיפר. "הדלקתי את האור וראיתי את הדבר המחריד הזה". סאבוי לכד את הנחש בסלון הדירה, השתלט עליו והכניס אותו לכלוב. "זה מגוחך. אני לא מאמין שזה אמיתי", הוסיף. הנחש היה בבעלותו זה למעלה מעשור.

הרשויות בקנדה הודיעו כי וטרינר המית את הנחש הקטלני, וכעת תיערך בגופתו נתיחה שמטרתה לספק מידע נוסף על נסיבות האירוע הטרגי. ככל הנראה, סאבוי עבר על החוק בכך שהחזיק את הזוחל בתוך בית מגורים, בניגוד לתקנות המאפשרות זאת רק בגני חיות. "בכוונתנו לבחון את כל הכיוונים האפשריים", מסר טרמבלי, שהבהיר כי מדובר בחקירה פלילית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully