וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מבקשת עזרה באיתור הנהג שפגע וברח ביפו

7.8.2013 / 13:58

האדם, שפגע בהולך רגל ופצע אותו אנושות, נהג להערכת המשטרה ברכב מסוג סוזוקי סוויפט בצבע אפור או כסף וכי הרכב ניזוק בחלקו הקדמי. במשטרה תולים כעת תקוות בעזרת הציבור

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור נהג הרכב שפגע אמש (שלישי) בהולך רגל ופצע אותו באורח קשה בשדרות ירושלים ביפו ונמלט. לפי ההערכה, מדובר בגבר אשר נהג ברכב מסוג סוזוקי סוויפט בצבע אפור או כסף וכי נגרם לרכב נזק בחזית וכן נופצה השמשה הקדמית שלו. לבקשת המשטרה, מי שהיה עד לתאונה או שיש ברשותו פרטים אודות הרכב הפוגע מתבקש ליצור קשר בטלפון 03-6801502 או במוקד 100.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצבו של הפצוע מוסיף להיות קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש, בשעה 20:50 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנמצא מוטל על הכביש, בשדרות ירושלים שביפו, קרוב לגבול עם בת ים. חובשים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ובהמשך פינו אותו כשהוא מחוסר הכרה ומורדם, ועם פגיעת ראש, לבית החולים איכילוב שבתל אביב. בוחנים של אגף התנועה במשטרה הגיעו לזירת התאונה, ושוטרי מרחב יפתח פתחו בניסיון לאתר חשוד או חשודים שהיו ברכב הפוגע, אשר נראה נוסע לכיוון בת ים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האזור בו אירעה התאונה

יום לאחר התאונה מוסיף מצבו של הפצוע להיות קשה. בוחני אגף התנועה המשיכו באיסוף ממצאים מהזירה וחיפשו בבתי עסק ומוסכים האם הרכב החשוד הגיע לאיזור במטרה לתקן את הפגיעות שספג במהלך התאונה. במשטרה מקווים כעת שיימסר לידיהם מידע אשר יוביל אותם לנהג הפוגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully