וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא של אופרה ווינפרי נפגש עם מתנדבי ההצלה

4.8.2013 / 4:50

ד"ר מחמט אוז, כוכב תכנית הבריאות האמריקנית, הגיע לישראל ונפגש עם מתנדבי ארגון 'איחוד הצלה'. "השילוב בין טכנולוגיה למתנדבים המסורים לשליחותם זה דבר מדהים" אמר הד"ר

ד"ר מחמט אוז, מומחה בריאות אמריקני ואיש טלוויזיה, הגיע השבוע לביקור וסיור במטה ארגון רפואת החירום "איחוד הצלה" בירושלים. ד"ר אוז פגש את נשיא הארגון אלי ביר וכן מתנדבים יהודים וערבים והביע תמיכה בארגון ובאנשיו. האירוע נערך כחלק מביקור שאורגן לד"ר אוז בארץ על ידי מרים ושלדון אדלסון ותורמים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר עוז עוטה את מדי הארגון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעת ביקורו ב"איחוד הצלה", אמר ד"ר אוז: "השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת למתנדבים רכובים על אופנולנסים (אמבולנס דו-גלגלי - י.א) המסורים לשליחותם היא דבר מדהים. מעולם לא ראיתי דבר כזה. כל מה שמתנדבי הארגון זקוקים לו הוא אופנולנס וציוד רפואי - והם מסוגלים להציל חיים הרבה לפני האמבולנס". לאחר הביקור הבטיח ד"ר אוז לנשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר: "אפעל לקדם את פעילות 'איחוד הצלה' ברחבי העולם".

ד"ר מחמט אוז נחשב למומחה בריאות פופולארי בארצות הברית, פרופסור מנתח בבית החולים New York Presbyterian hospital באוניברסיטת קולומביה ובעל שם עולמי בתחומו. אוז התפרסם בזכות הפינה שהגיש בתכניותיה של אופרה ווינפרי, וכעת הוא מגיש את תכנית האירוח היומית "המופע של ד"ר אוז" המשודרת ב-118 מדינות שונות, בהן ישראל, בערוץ הבריאות. בחודש יוני האחרון, זכתה התוכנית בפעם השלישית ברציפות בפרס ה"אמי" לתוכנית הטובה ביותר בתחומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר אוז ונשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארגון רפואת החירום 'איחוד הצלה' שהוקם בשנת 2006 ישנם למעלה מ-2,000 מתנדבים - חובשים, פרמדיקים ורופאים שמגיעים במהירות באופנולנס או רכבם הפרטי ומעניקים טיפול רפואי ראשוני בכל מקרה רפואי, עד להגעת אמבולנס/ניידת טיפול נמרץ שמפנה את הנפגע/ים לבית החולים. הארגון פועל בישראל ובמדינות נוספות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully