וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על פרישת ליידרמן: פרופסורים הם אנשים פרועים

שר האוצר התייחס בבדיחות לסוגיית פרישתו מהמרוץ של מועמדו המועדף לנגיד בנק ישראל. "מתגעגע כבר לאנשים סולידים ויציבים כמו יצפאן ובראבא", כתב לפיד לתומכיו

שר האוצר יאיר לפיד התייחס אמש (שישי) לפרישתו מהמרוץ לנגיד בנק ישראל של ליאו ליידרמן - מועמדו המועדף של שר האוצר. "אז מה יש לי להגיד על פרשת הנגיד 2? שמתברר שפרופסורים לכלכלה הם חבורה מאוד צבעונית ופרועה", כתב לפיד במייל השבועי לתומכי יש עתיד.

"אני מתגעגע כבר לאנשים סולידים ויציבים כמו יצפאן ובראבא", הוסיף לפיד בסרקאזם. מוקדם יותר הביע לפיד צער על הסרת מועמדותו של ליידרמן, שמבחינתו העדיף שלא לפרט מדוע בחר לפרוש מהמרוץ ורק הדגיש כי הוא מעוניין להמשיך ולכהן בתפקידיו הנוכחיים בבנק הפועלים ובאוניבסיטת תל אביב.

עם זאת, לפי פרסום "הארץ", הסיבה להחלטתו של ליידרמן למשוך את מועמדותו, נובעת מטענה שהועלתה בפני השופט בדימוס יעקב טירקל, שלפיה ליידרמן הטריד מינית לכאורה במקום עבודתו הקודם, "דויטשה בנק" - כך פרסם אמיר אורן ב"הארץ". לפי הדיווח, ישראלית בשם ש"ו פנתה לטירקל וגוללה את הסיבה שגרמה להתפטרותו הפתאומית של ליידרמן מהבנק הגרמני. "גועל נפש", כינה אחד מחברי ועדת טירקל את המעשים המיוחסים לכאורה של ליידרמן.

(עדכון ראשון 18:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully