וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפולת בוץ אדירה שטפה רכב, הנוסעים שרדו

מצלמת אבטחה תיעדה נהג שנקלע עם רכבו למפולת בוץ במרכז סין. לאחר כמה שניות יצאו 3 מהנוסעים בריצה וסייעו לנוסע נוסף להיחלץ. בתקרית אחרת נהג נמלט שניות לפני שרכבו נסחף

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ניצלו באורח נס: נהג נקלע עם רכבו למפולת בוץ פתאומית בעיר ינאן שבמרכז סין, שקברה את כלי הרכב תחת ערימות אדירות של עפר, אך יושבי המכונית הצליחו להימלט. האירוע כולו תועד במצלמת אבטחה.

במשך כמה שניות לא ברור מה מצבם של ארבעת הנוסעים, אך אז לפתע יוצאים שניים מהם מן המכונית בריצה כשהם בריאים ושלמים. בהמשך נראה גם נוסע נוסף יוצא מן הרכב בשלום. הנוסע הרביעי חולץ בהמשך, בעזרתם של שלושת הנוסעים האחרים. למרות כמויות הבוץ הגדולות שנחתו על הרכב, באורח פלא איש מנוסעי המכונית לא נפגע וכולם שרדו את התקרית כמעט ללא פגע.

תקרית נוספת באזור תועדה אף היא במצלמת אבטחה: נהג רכב מסחרי נקלע לשיטפון, ומנסה תחילה להציל את רכבו. אלא שאז, הזרם מתגבר לפתע, והנהג מצליח להימלט, שניות ספורות לפני שרכבו נסחף ומידרדר.

מאז תחילת החודש סובל מחוז שאנשי בסין משיטפונות קשים, כתוצאה מגשמים כבדים שיורדים שם כמעט ללא הפסק. על פי הדיווחים במדינה, לפחות 14 בני אדם נהרגו, קרוב למיליון תושבים נאלצו להתפנות מבתיהם, וכמעט 48 אלף דונם של שטחים חקלאיים נפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully