וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאכל אדם? צפו בתנין נועץ שיניים בראשו של המאלף

מאלף התנינים התאילנדי בסך הכל ביקש לערוך מופע ראווה לעיני הצופים הנלהבים שהתכנסו ביציעים של חוות הזוחלים. אולם, דבר לא הכין אותו לסגירת מלתעותיו על צווארו ופניו

תיעוד: התנין סגר את מלתעותיו על ראשו של המאלף/צילום: צילום חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מאלף בחוות תנינים במחוז סמוט פרקאן שבמרכז תאילנד ניצל במזל גדול מפציעה חמורה, לאחר שאחד הזוחלים האימתניים פתח את לועו וכמעט ונעץ בראשו את מלתעותיו במהלך מופע: המאלף המסכן, פראביט סואבמי בן ה-27, בסך הכל ביקש להופיע עם הזוחלים שהוא כה אוהב לעיני הקהל שהתאסף בחווה. הוא התיישב מול אחד התנינים, שניצב כשפיו פתוח לרווחה, השתחווה בפניו והחל בתרגול. אולם, כמה שניות לאחר שהחל בהופעה, סגר הזוחל האימתני את לועו על ראשו וצווארו של סואבמי המבוהל.

תיעוד: התנין סגר את מלתעותיו על ראשו של המאלף. תמונות גולשים
הרגע בו ננעצו שיניו של התנין בצווארו של המאלף/תמונות גולשים

שותפו של סואבמי בהופעה, המאלף סאו סאנגקיט, העניק לו את הסיוע הראשוני שניות לאחר הפגיעה. הוא תפס בזנבו של התנין כדי להרגיעו, וכך הרחיק את התנין מסואבמיט, על מנת שהאחרון יוכל להתפנות בנחת לצורך טיפול רפואי. לטענתו, מה שהוביל את התנין לנעוץ את שיניו בחברו הייתה העובדה שהוא נבהל לאחר שסואבמיט החליק על הקרקע במהלך ההופעה.

למזלו של המאלף החבול, שעובד בחוות הזוחלים בשמונה השנים האחרונות, התנין שחרר מיד את אחיזתו מפניו, וכך נמנעה ממנו פציעה חמורה בהרבה מזו שחווה לבסוף. אוטאן יונגפראפקום, הבעלים של חוות התנינים, אמר כי זוהי "הפעם הראשונה שאירוע מזוג כזה מתרחש אצלנו בחווה". כמו כן, הוא דאג להבהיר כי "אני בדרך כלל מזהיר את המאלפים להיזהר במהלך הופעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully