וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכה קשיש נדרס באור עקיבא, לפני שמת זעק: עזרו לי

שלומי גבאי

24.7.2013 / 10:00

סמוך לשעה 1:00 חצה הולך הרגל, בן 70, את הרחוב. נהג אוטובוס שלא הבחין בו פגע בו וגרר אותו לאורך כמה מטרים על הכביש. הוא נפצע אנוש ומותו נקבע בבית החולים

"תעזרו לי, כואב לי" – כך זעק הלילה (רביעי), בשארית כוחות, הולך רגל בן 70 שנפגע מאוטובוס באור עקיבא, וביקש סיוע אחרון מכוחות ההצלה שהגיעו למקום כדי להעניק לו טיפול. האיש, שנפצע באורח אנוש כתוצאה מהפגיעה, לא שרד את הפציעה הקשה ומת בבית החולים.

התאונה הקטלנית התרחשה סמוך לשעה 1:00 בלילה בפינת הרחובות ירושלים והיובל, בעת שהקשיש הנכה חצה את הכביש בסיוע הליכון. עדין לא ברור אם הוא חצה את הכביש במעבר חציה. נהג אוטובוס של חברת הסעות פרטית שנסע בכביש לא הבחין בו, פגע בו וגרר אותו על הכביש לאורך כמה מטרים, וההליכון הושלך לצד הכביש.

נכה בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס באור עקיבא, יולי 2013. שלומי גבאי
נגרר כמה מטרים על הכביש. צוות מד"א מפנה את הקשיש לבית החולים, הלילה/שלומי גבאי

לאחר כמה שניות, משהבין הנהג כי פגע בהולך הרגל בלם את האוטובוס. כוחות מד"א שהגיעו לזירת התאונה העניקו במקום טיפול ראשוני לקשיש, שנפצע באורח אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית. הם פינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא מורדם ומונשם, ושם הוא הוכנס לחדר הניתוח. בתום כשעתיים של מאמצי החייאה מצד הרופאים נקבע מותו של האיש.

נכה בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס באור עקיבא, יולי 2013. שלומי גבאי
צוות זק"א אוסף את ההליכון של הקשיש, הלילה/שלומי גבאי

קצין הבוחנים של מחוז חוף במשטרה, רב-פקד רומן ברונשטיין, סיפר לוואלה! חדשות כי "נהג האוטובוס נחקר במקום על ידי בוחני התנועה. רישיונו נשלל לתקופה של 60 ימים, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים". כמו כן, הוסיף ברונשטיין, "בשלב זה מתבצעת חקירה בנוגע לשאלה האם הולך הרגל חצה במעבר חציה בעת פגיעת האוטובוס".

בתאונת דרכים קטלנית נוספת שאירעה ביממה האחרונה, נהרג קצין משטרה בשנות השלושים לחייו בצומת אמונים שבחבל לכיש, על כביש 4 בעת שמשאית פגעה בקטנוע עליו רכב. נסיבות התאונה טרם התבררו, ואחת ההערכות היא כי אחד מכלי הרכב המעורבים בה, או משאית או הקטנוע שעליו רכב הקצין, לא ציית לאור אדום ברמזור הצומת. הקצין, שנפצע באורח קשה בתאונה, מת מפצעיו זמן לא רב לאחר מכן בבית החולים ברזילי באשקלון.

נכה בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס באור עקיבא, יולי 2013. שלומי גבאי
זירת התאונה, הלילה/שלומי גבאי
נכה בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס באור עקיבא, יולי 2013. שלומי גבאי
נכה בן 70 נהרג מפגיעת אוטובוס באור עקיבא, יולי 2013/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully