וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל הוכש על ידי נחש ליד יריחו; מצבו בינוני

רמי שני

23.7.2013 / 16:10

המטייל, בן 24, חולץ על ידי אנשי יחידת החילוץ מגילות, בסיוע יחידת החילוץ של חיל האוויר, מוואדי קלט שמצפון לים המלח לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים

נמשכת מכת הנחשים ברחבי הארץ: מטייל כבן 24 חולץ היום (שלישי) מוואדי קלט שמצפון לים המלח לאחר שהוכש על ידי נחש. אנשי יחידת החילוץ מגילות, בסיוע יחידת החילוץ של חיל האוויר, פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו מוגדר בינוני. עדיין לא ידוע מה זן הנחש שהכיש את המטייל, אולם באזור זה של הארץ נפוץ נחש האפעה.

נתקלתם בנחש ארסי? כך תימנעו מהכשה קטלנית

ואדי קלט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוק מחלץ את המטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבוע וחצי פונתה תינוקת בת שנה וחצי במצב קל לחדר מיון בבית החולים הלל יפה בחדרה, לאחר שהוכשה על ידי נחש ביישוב כפר פינס שבאזור השרון. יממה קודם לכן הוכש גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אזור המרכז, על ידי נחש בעת שישב על אסלת השירותים בבית הוריו שבנופית. הוא ישב על האסלה, כשלפתע חש בנשיכה באיבר מינו. הוא קם בבעתה וראה נחש, שנעלם במהרה מהמקום. האיש נבדק, ואכן נמצאו סימני הכשה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם העריכו כי לא מדובר בנחש ארסי.

בשבועות האחרונים הוכשו כמה בני אדם ברחבי הארץ על ידי נחשים ונפצעו ברמות חומרה שונות. המקרה הקשה ביותר אירע בערב שישי, ה-22 ביוני, כאשר מטייל מת מהכשת נחש צפע ליד הכנרת. המטייל, מיכאל איצקוביץ,' בן 57, טייל עם בני משפחתו באזור חוף גינוסר שבמערב הכנרת, והוכש על ידי נחש צפע שהסתתר בתיק היד שלו. בני המשפחה הזעיקו את כוחות מד"א, אולם מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully