וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בים: צפו בלווייתנים שכמעט בלעו שני צוללים

להקת דגים שנסה בבהלה הייתה רמז מטרים להגעתם של שני לווייתני הענק, שצצו מרחק מטרים ספורים מהצוללנים בחופי קליפורניה. השניים הצליחו להימלט ברגע האחרון לפני שנטרפו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

צלילה תמימה מול חופי קליפורניה כמעט נגמרה במוות. שון סטמבאק, בעל ספינת צלילה, תיעד בסרטון את שני חבריו הצוללנים, כשלפתע החלו המים לבעבע ולהקציף וזנבותיהם של שני לווייתני ענק הגיחו מעל פני הים. שניות לאחר מכן, פערו הלווייתנים את פיהם – כדי לבלוע דגים חסרי מזל ששחו באזור – מרחק מטרים ספורים מהצוללנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלוהים אדירים!", נשמע קולו של אחד הצוללנים בסרטון, כשהוא שוחה במהירות לספינה, כשחברו בעקבותיו. בסרטון אפשר להבחין גם בסימנים שקדמו להופעת שני לווייתני הענק: קבוצת דגים קטנה נראית בווידאו נמלטת בבהלה. את ההיסטריה של סטאמבק אי אפשר לפספס, כמו גם את ההומור לאחר רגעי האימה: "אתה תצטרך לעשות הרבה יותר מלנקות את חליפת הצלילה הזו", קרא לעברו אחד הצוללנים.

סרטון התיעוד, שהועלה לאתר יוטיוב, הספיק לגרוף עד כה אלפי צפיות ברשת. שני הצוללנים יצאו ללא פגע מהאירוע, אך נראה כי בכל מקרה הם לא היו מסיימים את היום בקיבתם של הלווייתנים: גרונם של היונקים הגדולים אינו מספיק גדול כדי להכיל גוף של בן אדם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully