וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: רשת האופנה פוקס תפתח סניף ברמאללה

22.7.2013 / 12:07

כוונת החברה הישראלית להתרחב לגדה זכתה לתגובות סוערות מצד פלסטינים, בטענה שמדובר בנורמליזציה מסחרית. "שוללים פתיחת רשת הבגדים הציונית ברמאללה"

רשת האופנה הישראלית פוקס מתכוונת לפתוח בחודשים הקרובים סניף ברמאללה. ההודעה על הכוונה לפתוח את החנות, אשר תופעל על ידי זכיין מקומי, עוררה סערה בציבור הפלסטיני. ברשתות החברתיות הפלסטיניות ובפורומים באינטרנט מיהרו להגיב להודעה.

"הציבור שולל את פתיחתה של רשת הבגדים הציונית בעיר רמאללה", נכתב באחד הפורומים. הטענה היא שמדובר בנורמליזציה מסחרית – המשך לנורמליזציה הביטחונית. כמה פעילים חברתיים בפייסבוק טענו שזהו רק המשך של הקו המדיני שמציגה הרשות הפלסטיני ובכירי הפתח. אחד הפעילים, פאדי אל-ערורי, כתב: "בקרוב פוקס ברמאללה, אל מול רמי לוי". פעיל אחר, יאסר עבד אל-רחמן, כתב כי אחרי שהנהגת פתח חטאה בתיאום ביטחוני ובתיאום ספורטיבי בהובלתו של ג'יבריל רג'וב, הם פועלים כעת לשיווק התוצרת הציונית.

זהו לא המותג היחיד שמתכנן להתרחב גם לגדה. חברת הרהיטים השבדית איקאה בוחנת אפשרות לפתוח כמה סניפים חדשים, ביניהם גם ברמאללה. על פי הדיווח בשבוע שעבר ב"ידיעות אחרונות", בחודש שעבר נפגשו שניים מבכירי הרשת העולמית עם שר הכלכלה הפלסטיני, ג'וואד אל-נאג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully