וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: עונשי מאסר לעוזרי ברלוסקוני ששידלו לזנות

20.7.2013 / 0:24

בית משפט במדינה גזר עונשי מאסר של 7-5 שנים על שלושה ממקורביו של ראש הממשלה לשעבר - שנידון בעצמו בחודש שעבר לשבע שנות מאסר בגין קיום יחסי מין עם קטינה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

(צפו: ברלוסקוני נידון לשבע שנות מאסר, בחודש שעבר)

פחות מחודש לאחר שנידון למאסר, גזר אתמול (שישי) בית משפט באיטליה עונשי מאסר גם על שלושה מעוזריו של סילביו ברלוסקוני, שהורשעו בסיוע ובשידול לזנות לאחר ששילמו לנערות שקיימו יחסי מין עם ראש הממשלה לשעבר. ללה מורה, סוכן בתחום עסקי הבידור, ואמיליו פדה, קריין לשעבר באחת מתחנות הטלוויזיה של ברלוסקוני, נשלחו לשבע שנים בכלא בגין גיוס הצעירות, בהן רקדנית מועדוני הלילה שעמדה במרכז הפרשה וזכתה לכינוי "רובי שוברת הלבבות". ניקול מינטי, יועצת אזורית למפלגתו של ברלוסקוני (PDL), נידונה לחמש שנות מאסר. השלושה הכחישו את כל ההאשמות נגדם.

ברלוסקוני עצמו נידון בחודש שעבר לשבע שנים בכלא לאחר שהורשע בקיום יחסי מין עם הקטינה, כרימה אל-מחרוג'. כמו כן, נאסר עליו להחזיק במשרה ציבורית. לברלוסקוני, שהורשע בבית המשפט במילאנו, עומדת הזכות לערער בפני שתי ערכאות גבוהות יותר – בית המשפט העליון ברומא ובית המשפט העליון לערעורים. התיק יעבור אוטומטית לשלב הערעור. העונש שנגזר עליו הוא חמור מזה שדרשה התביעה – בין שנת מאסר אחת לשש שנות מאסר והרחקה לצמיתות ממשרה ציבורית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפט נמשך כשנתיים ובמהלכו נחשפו מסיבות ה"בונגה בונגה" שאירח ראש הממשלה לשעבר בווילה שלו ליד מילאנו, בזמן שכיהן בתפקיד בשנת 2010. כתב האישום גרס כי ברלוסקוני בן ה-76 קיים יחסי מין תמורת תשלום ב-13 הזדמנויות שונות עם רקדנית הבטן אל-מחרוג' ("רובי שוברת הלבבות") שאליה התוודע במהלך מסיבות החשק שנערכו במעונותיו. לפי החשדות והפרסומים, התארחו בהן עשרות נערות ליווי שסיפקו שירותי מין מגוונים לברלוסקוני וליתר האורחים. אלא שבניגוד ליתר חברותיו הצעירות של ראש הממשלה, רובי הייתה אז עדיין בת 17 בלבד – ושידול קטינה לזנות הוא עבירה שדינה 15 שנות מאסר באיטליה.

לאחר הרשעתו, הביע ברלוסקוני זעם על "גזר הדין המדהים", שלדבריו, "נבע מאלימות שלא נראתה או נשמעה כמותה מעולם, בניסיון למחוק אותי מהחיים הפוליטיים במדינה הזו". בהצהרה מטעמו כתב הטייקון בן ה-76: "שוב, בכוונתי להתנגד לרדיפה נגדי מאחר שאני בטוח בחפותי ואני לא מוכן בשום דרך לנטוש את מאבקי להפוך את איטליה למדינה חופשית וצודקת באמת".

(עדכון ראשון 18:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully